Anderlog

23.05.2005., ponedjeljak

Vrlo perspektivna štenad

Coco i Charlotte izlaze pred suca Portugalca Ipak nemrem ne spomenut jučerašnji CACIB u Varaždinu. Mislim, meni je to prilično strano i prvi put sam bio na nekoj izložbi pasa i dobar dio dana sam jedva čekao da krenemo doma. Tvoj peso, slatko malo štene (na slici desno), se pokazuje sucu nekih 3-5 minuta i to je to. Sve ostalo, nekih 6-7 sati je čekanje na suncu, spavanje u travi... Ali zapravo, dan kasnije ustanoviš da zapravo uopće nije bilo loše. Samo sam ja vjerojatno seljačina koja ne kuži ljepotu opere i izložbi pasa. Napravio sam preko 250 fotki, pa valjda sam imao nekog razloga slikati. Da, bila bi to dobra galerija, kad bih ju stigao napraviti.

Podsjetnik za eventualni drugi put - nema šanse da tamo odem bez zaštitnog šatora, piknik stolaca (svi to imaju), luftmadraca i frižider torbe (moj dodatak). I Coco i Charlotte su dobile najvišu ocjenu - "vrlo perspektivna" štenad i njihova mama Bronte, koja je ostala u Zagrebu, može biti ponosna.
- 23:16 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>