Anderlog

17.09.2004., petak

Partibrejkersi - bend za kičmu

Moja muzika je jača od bilo kakvog mača... Nema puno bendova koje radije slušam od Partibrejkersa. Oni uvijek mogu poslužiti za ispravljanje pogrbljenog sjedenja ili hodanja. Općenito dobri su za pitanja kičme. Sjajni su bili prošle godine, ali ove godine bili su još bolji. Cane je bio puno živahniji i nekako rasplesaniji, gotovo veseliji, koliko god to nevjerojatno zvučalo. Svejedno vidjeh komentar na Forumu da je mogao biti ljubazniji prema publici koja ga toliko voli. Meni se činilo da je dao maksimum u okviru svojih mogućnosti :).

Volim slušat glasno, al znam kako su mi prošli put razorili uši, pa sam ovog puta pribjegao lukavstvu za spašavanje sluha (no, neću reć ništa o tome). Zvuk bio još žešći, a mi smo se k tomu postavili odmah ispod zvučnika. Izdržali smo jednu stvar, pogledali se i bilo je bris u pozadinu. No, šteta im je već bla učinjena. Žalili su mi se da ni drugo jutro nisu ništa čule, a vidim i na Forumu da je bilo još stradalih. Sjajan koncert. Čisti užitak i ekstaza. 100-postotno čisti rokenrol.

Zbog ovog linka (i Googlea) očekujem da ću imati solidnu posjetu do penzije :) - Partibrejkers video. Snimljeno je Canon S1 IS fotićem, original je u 640x480, a ovo je prebačeno u 320x240, težina 7 MB, a trajanje 2:47.

- 10:44 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>