Anderlog

09.09.2004., četvrtak

MAXadsl - lako ti je kad imaš Ilicu i Stradun

Postaje preočito i prestrašno koliko malo pišem na Blogu. Ali kad se potrošim na drugim mjestima. A glupo je ponavljati se. Recimo danas je glavna tema nova ponuda MAXadsl HTnet-a i to kako su na brzaka otkantali Iskonov ADSL. Matija je poludio kad je čuo da su sad aktivacija i modem nula kuna i da dobiješ 3 mjeseca free surfanja. "Ma koji sam ja luzer da sam čekao samo 5 dana imao bih mjesec dana više i uštedio bih 450 kuna." Ima nas više takvih. Ostavio sam više postava u vezi ADSL-a na Forumu u temama IskonDSL i MAXadsl - HTov DSL za široke mase, a posebno me zanima taj aspekt korištenja monopolističkog položaja HT-a od strane sestrinske firme, odnosno kako konkurencija kad postoji potiče da se stvari trenutno odigraju (samo dva dana je HTnet dao Iskonu da ima svoju DSL uslugu) ili s druge strane da si tvrtka dopušta što god želi kad ima sigurnu poziciju koju nitko ne može ugroziti. Monopoly je super igra, ali u real life je skroz uncool. Dekadencija, močvara, glib, neevolucijski. Nedopustivo.
- 19:02 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>