Anderlog

13.06.2004., nedjelja

Kangrga the Legend

Milan Kangrga Gledo sam Kangrgu danas u Nedjeljom u 2. Baš mi pašu takvi ljudi. Super mi je bilo kad je reko da se Titu nitko ne bi ni usudio postaviti zahtjev za ukidanjem proglašenja ekološko ribolovne zone. Pa njegovo gledanje na nacionalizam. I Tuđmana (Tuđman je bio nepogoda). 81 godinu ima i mentalno savršeno funkcionira. Ako je lud, dobro je lud. Moja bivša-bivša cura je imala ispite kod njega, družila se s njim i pričala mi uvijek zanimljive priče o praksisovcima. Ej, a si vidio-la rezultate ankete, 92% ljudi veli da je socijalizam pravednije društvo od kapitalizma! Komunjare! :)

Baš je dobar ovaj Blog jer možeš slobodno napisati da je Kangrga cool. Refleks s Foruma mi daje osjećaj da će sad navaliti primitivci i Kangrgu i mene nazvat komunjarom i jugonostalgičarem i pisat svakakve gluposti. Ali, ha, ovo nije Forum. Ovo je monolog i toleriram samo pristojne komentare.

- 21:37 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>