Anderlog

30.05.2004., nedjelja

Free day za čitanje blogova

I Bee na Utrina Live. Otvorio sam si tako gomilu blogova jedno 50-tak valjda, lego se u krevet, stavio laptop na trbuh. Vani je ionako neko pospano vrijeme. I čitam ja to, redom od Cool blogs, pa Almost cool i mogu reć - jako dobro. Naravno, ne treba čitat baš sve, već dobre autore, a sad ih ima 30-tak, možda i 50-tak prepoznatljivih. Već sad. Nakon samo tri tjedna. Kupovao sam ja onu lektiru utorkom uz Jutarnji, al nijednu od tih knjiga još nisam (ponovo) pročitao. A blogove čitam ne samo zato što sam službenik Bloga, već jel mi se hoće. Direktniji su, inspirativniji. Fiction, pa još malo duži, mi je manje privlačan od (polu)dokumentarne proze blogera. Nije važno umijeće, stil, znanje. Ovo je ko sedamdesetsedma i Sex Pistolsi. Čista sirovina, ogoljeni rokenrol, jedino što je važno je energija i želja. Blog ti je ko punk, najdemokratskija forma dostupna svima. Sekretarice, domaćice, osmoškolke, sistemaši, novinari, književnici... svi su ravnopravni. Ono što se računa je grč u želucu, "potreba za pjesmom". Blog je esencija Interneta kao što je punk s tri akorda esencija rokenrola. Dum naslov, dum post, dum slika. Gotovo. Blog nije roman, al ti svejedno možeš biti artist i iznijet svoj point i poruku. Blog je dvominutna pjesma isisana iz pete. I takvih ovdje ima. O, da. Ou je!

A kad smo već kod rokenrola jučer smo slučajno naletjeli na Utrina Live i Ivanu Banfić koja je izvela svoju najbolju (jedinu dobru) stvar, onu "Da mu nisam dala ne bih sada znala da si bolji ti..." Nemoj ti sad - ha, ha. To je zanemareni klasik hrvatske trash glazbe. I pazi taj excuse stoljeća.


- 11:08 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>