Anderlog

26.05.2004., srijeda

A real web log

Opomena: ne propuštaj prilike! Ne znam, ali čini mi se da je ideja Web loga nešto drugo od ovog što većina, uključujući i mene, radi. Piše vlastite dnevnike. Pred dvije godine dok sam vodio svoj Web log bio sam uvjeren da je blog dnevnik surfanja. Surfao bi ludo zanimljivim mjestima i bilježio linkove. Za mene nema korisnije stvari na Webu od toga. To je za mene pravi blog, gomila komentiranih linkova. Ono, linkove koji će ti promijeniti život. Ili recimo omogućiti da zaradiš novac.

Jedne noći u ono renesansno doba Interneta 1999-2000-te godine, sam tako zasurfao i otkrio affiliate programe koji su ti davali novac za svaki klik na banner. Ne samo za klikove na bannere već i na normalne korisne stvari poput tražilica. Neko smo vrijeme na Monitoru imali Alta Vista tražilicu koja je plaćala za svaki klik, tj. za svaki traženi pojam, dva, a nešto kasnije čak i četiri centa. Zarađivali smo mi tako zahvaljujući klikovima publike, koju smo hvala bogu uvijek imali, 30-40 dolara dnevno, ni krivi ni dužni, nudeći tuđi sadržaj. Čak je i veliki Google u jednom trenutku davao 1 cent po kliku. Čekovi su uredno stizali. A sve zahvaljujući tome što sam tu noć, umjesto da odem spavati, ostao malo surfati. To je bilo ono doba kad su klinci od 16 godina kupovali zgodne adrese i postajali papirnati milijunaši. mp3.com je vrijedio suludo mnogo. AOL je kupio Time-Warnera, a bio tek prenapuhani balon. Trajali su ti affiliate programi nekih godinu i pol dana. Takva vremena se neće ponoviti, ali siguran sam da na Webu i sad ima zanimljivih, ne toliko profanih stvari. ;)

Pretpostavimo da sam tabula rasa, što nije daleko do istine, i da nemam pojma što je to "blog". Pa idem ja malo istraživati taj Web po tom pitanju. Naravno polazna točka je Google. 23:42 je.

A blog is basically a journal that is available on the web. The activity of updating a blog is "blogging" and someone who keeps a blog is a "blogger." Blogs are typically updated daily using software that allows people with little or no technical background to update and maintain the blog.
Postings on a blog are almost always arranged in chronological order with the most recent additions featured most prominantly.
OK, možda sam u krivu, linkovi u blogu nisu nužnost, bar se ne spominjnju u temeljnoj definiciji, ali svejedno, najbolji blogovi ih koriste u velikim količinama.

Sve češće primjećujem Ads by Google na gomili siteova i mislim da bi to mogao biti način kako pokušati financirati Blog, ekipu koja ga održava, servere i ljude koji pišu.

Vidi jedan filmski blog - The Movie Blog. an elite consortium of individuals who enjoy wasting their time writing their thoughts and opinions on movies and movie news while you, the visitor, get to enjoy the fine pleasure of wasting your time reading it. Tehnički ništa bolji od onog što se može napraviti kod nas.

Al nikako mi nije jasno da je ovo official Google blog. Isto tako sam se uvijek čudio Bloggeru kako drži prastare vijesti, mjesecima stare (prije nego ih Google uzeo, sad vijesti više ni nemaju). Moraš svoju zajednicu informirati što se krije unutra. Manjak entuzijazma?

Blogwise - Blog Directory and Weblog Research - a new site bringing you a collection of categorised blogs from around the world. Whatever your taste, interest and culture - there's bound to be a blog out there written by a person just like you. If not, then why not start one yourself!

A za kraj posta evo i njega - Official George W Bush blog - iritantan grabeći svaku priliku da slavi svoje "uspjehe" vezane uz Irak (Seven Iraqi men whose hands were ordered cut off by Saddam Hussein met with President Bush at the White House on Tuesday, along with a Houston doctor who helped fit them with prosthetics.), a istovremeno neobično temeljito i maliciozno traži svaku mogućnost da popljuje Kerryja.

- 23:59 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>