zivot je okrutan...

ponedjeljak, 16.04.2007.

LIFE SUCKS ili ZIVOT JE OKRUTAN(tako nesto...)

...kao sto sam gore napisala, tako i mislim.
zivot je sranje i svi mladi to znaju, samo sto rijetko koji to zele i priznati.
do sada uopce nisam uzivala u zivotu a vjerujem da necu i tako skoro.
pa da pocnemo od samog pocetka...
kad sam imala samo 12 god umro mi je tata. s njim sam
bila jako povezana i to me je jako povrijedilo. trebalo mi je dugo vremena da se
naviknem da ga nema, a taman kad sam se naviknula, mama dovede
novog tipa doma. skoro sam poludila, ali cinio se ok. sve dok nisam otkrila njegovu veeeeeeeliku
manu....TIP JE TOTALNI ALKOHOLICAR....to me je unistilo.....i sto je bilo najgore, zivjela
sam s tim tipom i mamom preko 2god. onda se on razbolio i umro. mami je bilo tesko, ali ja sam u jednu ruku bila presretna. trenutno mi je mama u braku, jako je sretna, a ja jos sretnija, jer je tip odlican
i prema meni i prema njoj.

16.04.2007. u 18:05 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovo je blog gdje pisem o svim dobrim i losim stvarima u mom zivotu....nazalost ovih drugih ima vise....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

a sad malo o meni...

ime-Ana-Marija
datum rodenja-17.04.1990.
mjesto-Sirac(blizina Daruvara)
naj frendovi-Ljubica(Ljube), Josipa, Marija, Kruno
naj izlazak-a)s prijateljima- pice, ples, pjesma, ludiranje...
b)s deckom- kod kuce,pred tv-om ili u kinu, ponekad negdje vani sa zajednickom ekipom...
naj jelo- omlet, pizza, cevapi...
naj decko- duhovit, zanimljiv, simpa, visok, crn(ovo zadnje dvoje nije nuzno potrebno)cerek

jos nesto o meni


- jako sam dobra osoba,
- svima pomazem koliko mogu,
- jako sam duhovita,
- komunikativna sam,
- pomalo znatizeljna,
- uvijek za zabavu, ples i pjesmu,
- ne volim skolu, ali znam da cu nesto od nje imati,
- kroz zivot me vode misli- uvijek moze gore i zaboravi danasnji los dan i uzdaj se u sutrasnji