subota, 20.11.2010.

give me some time.

nesluzbeno patim od Seasonal Affective Disorder (SAD) iliti zimske depresije. u potpunosti se svi simptomi slazu samnom i to vec traje 4 godine. nije mi dobro. i'm constantly having suicidal thoughts. nisam dobro.
kada dodem do 50 javit cu se. nista ranije.
umrijet cu za te kile ako treba.

I WILL BE FUCKING SKINNY.

UPDATE
morala sam vam se javit. iako me sram. i ne mogu. ne mogu ovako dalje. pokusavam
se ne rezat, pokusavam se ne bacit pod auto, ali neznam sto ce biti dalje samnom.
sluzbeno patim od SAD-a. ne zalim se ljudima. glumim sretno dijete i ne da mi se
uopce da se ljudi brinu za mene. samo zelim nestati bez da itko primjeti da me nema.
jer, kao da bi bilo drugacije. puca mi kurac za skolu. za glazbenu. za zivot za sve.
starce, jebenu staru, sestru, psihologe i kurce.
znam da alkohol ne pomaze, ali valjda andol 100 da. s tekilom? ili vinom?
10 tableta bi trebalo biti dosta.

"i wanna sleep so long that everything around me stops for a hundred years."
zelim umrijeti.



22:59 | Komentari (15) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.