07

ponedjeljak

siječanj

2019

post u kojem vas nešto pitam

Čitala sam malo vaše komentare. Nema ih baš puno. Moram priznati i da sam pomalo razočarana. Naime, vidim da me neki ne smatraju mračnom. To mi se nikako ne sviđa. Osjećam se prozvanom. Osjećam se prozvanom da sam pozitivna osoba. Da je ovo fejsbuk, većina vaših komentara dobila bi dislajk, da dislajk postoji na fejsbuku. Ali ne postoji, iako mark cukenberg izgleda kao mračna osoba, tako da doista ne razumijem zašto dislajk batn još nije uveden na tu glupu društvenu mrežu.

Dakako, našli su se u komentarima i momci s malim, koji smatraju da dobro vođenje ljubavi liječi sve frustracije, a koji tipkaju iz mraka svoje sobe dok im radi desna (ljubav nisu vodili od pada Austro-Ugarske).

Danas mi je prijateljica napisala u poruci da je lajf bjutiful i digla mi je tlak na osamsto. Prvo, život nije ni zamišljen da bude bjutiful. Život je zamišljen da ima svega, jer svi tako živimo. Malo ima ovoga, malo onoga. Kako me iznervirala s tim svojim glupostima. Sad je u toj nekoj fazi u kojoj joj je u glavi dobro, za koji dan će izaći iz te faze pa će biti ovakva ko ja, a sad kad je u ovom stanju, lupeta. Nekidan je izjavila da će 2019. biti savršena. „Bit će savršena, jel tako?“ kažem ja njoj, neće. Kaže ona meni, bit će savršena, reci to. Kako me to iznerviralo. Ide me prisiljavati da kažem nešto što veze s mozgom nema. I ne moš kozi nikako objasniti da savršenstvo ne postoji i da se neće dogoditi ništa naročito u 2019., a ako Bog da, neće biti gora od prethodnih.

Da bjutiful. Što je točno bjutiful, pitam ja vas? Evo, nabrojite mi sve što vam je bjutiful u životu. I molim bez onoga, imam žive roditelje, zdrav sam i slično. Da je lajf bjutiful, to ne bi trebalo biti nešto što se ističe. Svi bismo imali žive roditelje, zdravlje i slično. Hoću da mi kažete što je to točno bjutiful, a da to pritom ne podrazumijeva da smo, evo, sritni jer ne umiremo od smrtonosne bolesti već dišemo friški zrak za razliku od Kineza. Što život čini toliko prekrasnim? Objasnite mi, molim.

P.S. Na Tinderu nisam bila nikako otkako sam ga instalirala i slučajno lajkala onih par momaka. Jedan mi je poslao poruku „što se radi“ i otada ne ulazim onamo.

P.P.S. Nadam se da sada nitko neće tvrditi da ovo nije mračna blog stranica.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.