nedjelja, 30.04.2006.


Pijan od tuge,pijan od bola,
daleko od srca tvoga,razočaran
u život,razočaran u sreću,da
volim drugu ne mogu i NEĆU!!!


- 01:00 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 29.04.2006.


Ne mogu varati sebe, ljubav života
našao sam u tebi... Vjerujem ti,
al' dali vjeruješ ti meni da ono
života što ostalo je poklonio bih tebi...

- 23:00 -

Komentari (0) - Isprintaj - #


Lako je zvijezde sa neba
skinuti, lako je noć mjesecu
uzeti, lako je preploviti olujno
more, ali je uistinu teško
opisati koliko te volim!



- 14:44 -

Komentari (5) - Isprintaj - #


Niti jedno slovo, nijedna
riječ, nijedan dodir, nemogu
ti reći ono što za tebe osjećam,
samo pogled kroz moje suzne
oči ti reći može koliko mi značiš ti..

- 14:42 -

Komentari (0) - Isprintaj - #


Ne volim patnju-al patim zbog
tebe! Ne volim suze-al plačem
zbog tebe! Ne volim život-al
živim zbog tebe! Ne volim
sebe-al volim tebe!

- 14:37 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 28.04.2006.


More mi je prišlo,pričalo mi je o
sebi,o svojoj veličini,o onome što
u njemu živi.Pričao sam moru o
TEBI...i ono se osjetilo malim...


- 16:12 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 24.04.2006.

Ako Ti Kažu...

Ako ti kazu da se veselim - ne vjeruj im,
jer bez tebe ne mogu da se veselim.
Ako ti kazu da se smijem - ne vjeruj im,
jer bez tebe ne mogu se smijati.
Ako ti kazu da volim drugu - ne vjeruj im,
jer bez tebe u meni ljubavi vise ne postoji.
Ako ti kazu da sam umro,tada im vjeruj,
jer bez tebe ja ne mogu zivjeti!

- 23:31 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

subota, 22.04.2006.

Ja Te Volim...

Kad bih kralj svijeta bio,
on se ne bi Zemljom zvao,
tvoje ime bih mu dao.
Kad bih svemirom carevao,
svaku zvijezdu, sve bih
TEBI darovao.

- 23:13 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

srijeda, 19.04.2006.

Užasno Se osjećam...







Da se opet rodim

Da se opet rodim živio bih isto
spreman i na sreću, ali i na tugu
ne bih promjenio ništa
jer ti ne bi bila ista
a ja neću, neću ljubav drugu

Da se opet rodim unaprijed bih znao
s kim se druži, koga svojoj kući vodi
ne bi promjenio ništa
jer ti ne bi bila ista
ja te takvu hoću opet da se rodim

Prvi korak svoj poklonio bih tebi
da te nema svijeta ugledao ne bih
prve riječi, prve pjesme
ja bih tebi otpjevao
da se opet rodim život bih ti dao

Da se opet rodim bilo bi mi jasno
kojim putem treba srce da mi krene
ne bih lutao po svijetu
radio na svoju štetu
jer bih znao da si rođena za mene

- 20:09 -

Komentari (45) - Isprintaj - #

utorak, 18.04.2006.

Možda...

Možda želiš da klečim,
Možda želiš da molim,
Možda želiš da suzama
kažem koliko TE VOLIM!

- 16:54 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

nedjelja, 16.04.2006.

Toliko Te Volim...

Toliko si mi puta srce lomila
da vise ne osjecam bol, al
samo mi lomi srce, jer ja
ludim zbog tog, i svaki put
kad mi srce slomis ja te
jos vise volim!!!

- 00:58 -

Komentari (35) - Isprintaj - #

Moje Oči...

Ja ne znam sta je zivot
i zasto ga svi toliko cijene,
meni moj zivot ne znaci
nista jer nemam tebe.
Kad vidis oci plave boje,
sjeti se mene jer su takve moje.

- 00:32 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

Najljepše...

Ovom svijetu Bog je dao
tri vrste svijetla: -najveće
da svijetli po danu, -najmanje
po noći, a najljepše je stavio
u tvoje oči... Volim Te Ana!!!

- 00:06 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

Tri Želje...

Imam tri zelje:
1.da te vidim
2.da te poljubim
ako mi se ispune ove dvije,
necu stici do trece jer
umrijet cu od srece!!

- 00:01 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 13.04.2006.

Ako Poželiš...

Ako poželiš srce,ja cu ti
ga dati,ako poželiš prijatelja
uz tebe ću stati,ako poželiš
san,kroz snove cu ti proći,a
ako ja poželim tebe,hoćeš li
mi doći?

- 12:49 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

nedjelja, 09.04.2006.

Najdraže Moje!

- 00:09 -

Komentari (14) - Isprintaj - #

Na Sve Sam Spreman...

Ako je život ruža, ti si mu
najljepša latica,ako je život
kiša, ti si mu najljepša
kapljica,ako život s tobom
ubija -SPREMAN SAM UMRIJETI
ZA TEBE...

- 00:03 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 06.04.2006.

Ti Si Mi Sve...

Ti si svjetlost u tami mog
zivota, ti si u mojoj muzici
jedina nota, ti si jedina tema
za moje sne, ti si moj zivot,
MOJE SVE!!

- 22:49 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

nedjelja, 02.04.2006.

Volim Ju...

- 20:33 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

Poludjet ću...

Ej,evo malo za promjenu nisam napisao neku pjesmu nego jedan tekst koji prikazuju kako se ja osjećam.Pišem ovo jer više neznam šta napraviti...izgubio sam volju za životom,za sve sam izgubio volju...Najlakše je reći...zaboravi ju,vrijeme liječi rane....E da je to tako jednostavno ja bih nju odavno prebolio...Jer godina dana je prošla,a ja nju istim žarom,istom jačinom volim...Jednostavno,tako je i ne mogu si pomoći,ne mogu protiv svojih osječaja,i nikakvi mi savjeti nemogu pomoći..Nikakavi...Sada mi još samo pomaže da plačem.Više mi ništa ne ide...Ona je meni postala sastavni dio života,ne mogu se koncentrirati u školi zbog nje,ne mogu misliti na ništa drugo osim na nju,svaku noć razmišljam o njoj ujutro čim se probudim odmah mi ona dođe na pamet.Ne mogu više podnijeti ovu situaciju...Jer ne znam da li ču uspjeti bez nje,neznam da li mogu to više izdržati...Jednostavno ju previše volim...imam ranu na srcu koja nikako da zacijeli...Nadam da će ona učiniti nešto...jer će mi se inače srce slomiti na tisuću komadića...i jednostavno neznam šta ću onda...Jer ju previše volim ljudi moji...stvarno previše.Često se pitam dali ona to uopće zaslužuje da ja nju ovako volim da ovako patim za njom...i onda razmislim i sam sebi kažem:DA zaslužuje jer je stvarno posebna cura,jako ju volim da bih tako lako odustao od nje...Ali znam da će se meni cijeli svijet srušiti,ako ona ne osjeća više ništa prema meni...a gotovo sam siguran da je tako...

- 20:16 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

Na Dan Kad Si Rođena...

Evo jedna jako lijepa pjesma koja mi se odmah svidila čim sam ju čuo.
Pjesma se zove na dan kad si rođena,a zna se na koga mislim...

NA DAN KAD SI ROĐENA..

Na dan KAD SI ROĐENA
rodilo se sve na svijetu sto volim
na dan KAD SI ROĐENA
rodilo se sve na svijetu sto volim

Rani ove grudi jer od tvoje
ruke nikada ne boli
rani ove grudi pa od suza
pravi melem, ostace jelek
da tu si bila u srcu mila

Da li si iz moga oka kanula
da l' si dio duse ona strana crna
na dan KAD SI ROĐENA
rodilo se sve na svijetu sto volim

Volim kada osjetim da boli
znak je da sam ziv
i da cu mozda jos jednom
da te vidim
(pa makar zadnje mi bilo to)

Ako ti je stalo nemoj druge
da ljubis, budi sama
ako ti je stalo ti me zali
u samoci budi dama
proci ce rana za mjesec dana

Nema te vec dugo, zuta jesen
se tiho spusta do srca
nema te vec dugo, ali cuva
prosla zima tragove male
da tu si bila u srcu mila

- 20:08 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ana ovaj blog sam samo tebi posvetio tako da shvatiš koliko mi značiš i koliko te Volim!

layout for myspace

layout for myspace


Broj Posjetitelja!
Counter
Counter