anabela87

30.11.2006., četvrtak

Muke po faxu

Zasad mi je prilično teško ali kad upišem tu drugu ... cemo vidit. Rektorica jest napravila sranje izjavom u mediima da, otprilike, "profesori na kemijsko-inžinjerskom ne znaju naucit studente kako se radi uzorak zemljišta za ispitivanje ", iako anketa o zagađenosti nije ni radjena na takvom uzorku niti se to igdje tvrdilo. I onda je pol sveucilista islo zvat svoje kolege moje profesore da ih pitaju o cemu se radi, brrrr, neugodno... Ali i da nije to izjavila imao bih problema s profesorima zbog tog istraživanja zbog nekih drugih stvari, na sto sam i racunao ali ne bi stvorilo bas takvu frku kao ovo kad se rektorica majstorski uplela. Vidjet cemo, meni bi bilo super da radim na nekom znanstvenom projektu ili postanem asistentica ili nesto takvo, posebno bih htijela raditi one poslove za koje mislim da sam nesto sposobnijija od drugih. Nije da svim snagama zelim ostvariti akademsku karijeru, zapravo prilicno mi laska sto sam uopce u poziciji da mogu o tome razmisljati. Nece mi biti bed ako umjesto mene uzmu nekog tko je sposobniji. A ako uzmu nekog tko je manje sposoban, onda necu puno drzati do njih odnosno njihovog kadroviranja, pa mi dakle nece biti ni zao sto me nisu primili :)
- 23:02 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Super blogači

Moj mail

anabella vas pozdravlja