da/ne ?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Utječu li mediji na djecu ili djeca na medije? Davnih vremena medijski moguli prepoznali su u djeci novo "tržište" i to vjerojatno najisplativije od svih. Od tada djeca utječu na medije, kreirajući ih prema svojim potrebama. No, utjecaj medija na djecu je puno veći problem, jer mediji postaju "treći" roditelj, i zauzimaju sve više prostora u životima malih ljudi...


Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

FPZG.hr


A o djeci kažu...

«Vaša djeca nisu vaša djeca
Ona dolaze kroz vas, ali ne od vas
I premda su s vama ne pripadaju vama.
Možete im dati svoju ljubav, ali ne i svoje misli
Jer oni imaju vlastit
e misli»
Kahlil Gibran, libanonski pjesnik

"Svi ideali svijeta ne vrijede suze jednog djeteta"
Fjodor Dostojevski

"Čovjek postaje najbliži sebi kada postigne onakvu ozbiljnost koju ima dijete dok se igra"
Heraklit


Ban Josip Jelačić i Šareni Klaun

design: |x|
photo: |x|
thanks to: |x|



nedjelja, 20.12.2009.

"Trebam ljubav"

Nacionalna kampanja protiv tjelesnog kažnjavanje djeca koju je protekle godine provodilo Ministarstvo obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti, završena je u siječnju 2010. godine. Svrha provedbe Nacionalne kampanje je u kroz niz organiziranih aktivnosti, usmjerenih najširoj javnosti, djeci, roditeljima, odgojno-obrazovnim i javnim ustanovama..., skrenuti pozornost na prisutnost zlostavljanja djece i njihova tjelesnog kažnjavanja kao društveno krajnje neprihvatljivog oblika ponašanja koje na dijete i društvo ostavlja trajne posljedice.U sklopu kampanje, u koju je uloženo više od 1, 650 000 tisuća kuna organizirane su mnoge akcije čiji je cilj bio podizanje razine svijesti građana o pravima djece.
Photobucket
Također, dio kampanje činio je i natječaj za najbolje autore radijske emisije i novinske reportaže, jer bez podrške medija ova kampanja bi vjerojatno imala malog učinka. Prvonagrađena u kategoriji najboljeg autora radijske emisije je Renata Potočnik, a drugonagrađena Gordana Biondić-Martić. Nagradu u kategoriji najbolje internetske reportaže primile su Vesna Srnić i Dora Klindžić.
Photobucket
U lipnju prošle godine Hrvatska je bila i domaćin međunarodne inicijative Vijeća Europe pod nazivom “Podignite ruku protiv tjelesnog kažnjavanja djece.” Kampanja je provođena pod sloganom “Trebam ljubav”, kao i spotovima na trima televizijama. Također, tijekom kampanje izdan je i priručnik “Sigurnost djece na Internetu” koji je bio nužan za djecu i roditelje.
Photobucket
Republika Hrvatska dobila je čast da kampanja krene iz Zagreba upravo iz razloga što je jedna od 18 država članica Vijeća Europe koja je u okviru svojih zakonskih propisa regulirala pitanje zabrane tjelesnog kažnjavanje djece. Hrvatska je jedna od rijetkih zemalja koja je pokrenula vlastitu kampanju. Zaštitni znak Kampanje je dječja ruka
komentari(0) | print |
subota, 12.12.2009.

Budi moj medo

I ovogodišnji prosinac donio je, između ostaloga, najviše veselja djeci, koja su uživala u predstavama, radionicama, okupljanjima... Božićno vrijeme djeci nudi posebnu priliku za putovanje u svijet bajki, priča, stvarnih ili izmišljenih likova. Tako je i u City Centru One 12. prosinca održana radionica za djecu «Budi moj medo» pod vodstvom igraonice Turbo limač. U radionici, koja je ujedno i igraonica sudjelova su djeca od dvije do osam godina, a svi oni dobili su priliku imati nekoga o kome se brinu, odnosno svog plišanca.
Photobucket
Posebnost ove radionice je u tome da djeca samim činom izrade dobivaju drugačiji pristup toj igrački, nego da je samo dohvate s police trgovina. Na ovaj način, djeca stječu odgovornost za svog meda, koji od obične igračke postaje prijatelj.
Sama radionica odvijala se tako da su najprije djeca sama izabirala kako žele da njihov medo zanima, a zatim ga «oživljuju» puneći ga. Bilo je tu različitih izbora, od majmuna i tigrova, preko žirafa, do «klasničnog» meda koji je na kraju ipak odnio najveći broj simpatija. Kako su im voditeljice govorile, djeca su najprije puhnula u svog «ljubav» medu, a zatim je slijedio postupak jedak onom kad se dijete rodi. Novorođenog meda djeca su morala okupati, izvagati i izmjeriti, a zatim su odabirali i odjeću koju su željeli vidjeti na svom medu. U Turbo limač igraonici ovakva događanja su česta, a na druženje pozivaju svu djecu, odnosno limače i limačice, na svojim internetskim stranicama Budi moj medo
Photobucket
No, medo mora imati i svoje ime i Medorodni list, u koji se upisuju njegovi podaci. Medo je tu, spreman dijeliti sudbinu, sreću i tugu s djetetom koje mu je udahnulo život.
Photobucket
komentari(0) | print |
subota, 05.12.2009.

Svi za djecu

Od 1. prosinca pa do blagdane svetog Nikole, zagrebačku djecu uveseljavao je veliki zabavni šator na trgu bana Josipa Jelačića. Riječ je, dakle, o humanitarnoj akciji "Budi mi prijatelj" u organizaciji udruge "RTL pomaže dijeci"
Ova udruga osnovana je 2006. godine od strane RTL televizije i Večernjeg lista. Udruga djeljuje kao dobrotvorni fond koji tijekom cijele godine podupire različite programe za pomoć uglavnom djeci ispod 18 godina.
Photobucket

Naziv akcije " Budi mi prijatelj" osmislila štićenica Centra za autizam u Zagrebu koja je tim riječima pokušala objasniti kako sva djeca trebaju ljubavi ruku prijateljstva. U šatoru na Jelačićevom trgu djeca su uživala u kreativnim radionicama izrađivanja anđela, bojanja i crtanja, ali i u igri sa velikim plišanim miševima.
Photobucket

Kako kažu na stranicama udruge RTL pomaže djeci -"Budi mi prijatelj" sjajna je prilika da se javnost upozna s aktivnostima pojedinih organizacija koje se brinu za dobrobit djece te poteškoćama u radu s kojima se svakodnevno susreću. Uz navedeno, cilj kampanje je educirati javnost o raznim temama koje su, na žalost, još uvijek velika nepoznanica, pa čak i tabu tema u Hrvatskoj."

Ova akcija samo je jedna u nizu djelovanja medija za pomoć djeci. Samim time treba razmotriti i kako mediji ne moraju uvijek biti u negativnom kontekstu kada se spominju djeca, nego da im mogu i pomagati.Akcija završava 6. prosinca na bladgan Svetog Nikole, velikim koncertom za djecu.
komentari(0) | print |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.