Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/anaantunovic

Marketing

"Trebam ljubav"

Nacionalna kampanja protiv tjelesnog kažnjavanje djeca koju je protekle godine provodilo Ministarstvo obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti, završena je u siječnju 2010. godine. Svrha provedbe Nacionalne kampanje je u kroz niz organiziranih aktivnosti, usmjerenih najširoj javnosti, djeci, roditeljima, odgojno-obrazovnim i javnim ustanovama..., skrenuti pozornost na prisutnost zlostavljanja djece i njihova tjelesnog kažnjavanja kao društveno krajnje neprihvatljivog oblika ponašanja koje na dijete i društvo ostavlja trajne posljedice.U sklopu kampanje, u koju je uloženo više od 1, 650 000 tisuća kuna organizirane su mnoge akcije čiji je cilj bio podizanje razine svijesti građana o pravima djece.
Photobucket
Također, dio kampanje činio je i natječaj za najbolje autore radijske emisije i novinske reportaže, jer bez podrške medija ova kampanja bi vjerojatno imala malog učinka. Prvonagrađena u kategoriji najboljeg autora radijske emisije je Renata Potočnik, a drugonagrađena Gordana Biondić-Martić. Nagradu u kategoriji najbolje internetske reportaže primile su Vesna Srnić i Dora Klindžić.
Photobucket
U lipnju prošle godine Hrvatska je bila i domaćin međunarodne inicijative Vijeća Europe pod nazivom “Podignite ruku protiv tjelesnog kažnjavanja djece.” Kampanja je provođena pod sloganom “Trebam ljubav”, kao i spotovima na trima televizijama. Također, tijekom kampanje izdan je i priručnik “Sigurnost djece na Internetu” koji je bio nužan za djecu i roditelje.
Photobucket
Republika Hrvatska dobila je čast da kampanja krene iz Zagreba upravo iz razloga što je jedna od 18 država članica Vijeća Europe koja je u okviru svojih zakonskih propisa regulirala pitanje zabrane tjelesnog kažnjavanje djece. Hrvatska je jedna od rijetkih zemalja koja je pokrenula vlastitu kampanju. Zaštitni znak Kampanje je dječja ruka


Post je objavljen 20.12.2009. u 18:47 sati.