listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Likovi

Glavni likovi


Amy Parker
Ovo sam ja. imam 14 godina i imam sestru blizanku.Svađamo se stalno. Bavim se tekvando,hip hop i plivanjem a hobi mi je šah. Odlična sam učenica. Moja sestrična Kate, ja i Mary i demo tražit našu sestričnu Lanu jer je oteta


Mary Parker
Ovo je moja sestra Mary. Moja sestra blizanka. Ona se bavi tekwando,svira bubnjeve i trenira plivanje. Još jedna stvar ja imam smeđe oči ona zelene sam kaj se na slici ne vidi.


Lana Clozuck
Ima 14 godina. Nju su oteli (ko zna zašto). Pametna je i najbolja je učenica na svojoj godini. Prilično je nježna i osjetljiva i obožava šopinge. Ponekad ima oštar jezik. Najpoznatija je u školi.


Kate Bükund
Ima 14 godina. Ide s Lanom u razred. Najbolje su frendice. Ima dečka Dany. Prije je bila Maryna i moja susjeda i išla je s nama u razred, dok se nije preselila.




Johan Repley
On je Lanin dečko.Ima 16 godina.Pričljiv je dosta i zabavan,ali zna biti grub,no to nije bitno i upisao je opću gimnaziju.O će nam pomoć da vratimo Lanu natrag




Jimm Frkley.
Ima 17 godina.Brati je od one cure koja je ubijena..Pomagat će nam oko Lane i da nađe te kriminalce jer je vidio da mu je sestra mrtva.On će biti moj budući dečko.





Ana Frkley

Ona je od Jimma sestra.Njena trća sestra je ubijena i ona će jedina saznat da sam ja zaljubljena u jimma.Jako puno voli razgovarat i jako je pametna.Svi je u školi zovu da je štreber jer sve zna i da je glupa no nije istina.Ona je baš zakon cura i samnom se najviše sprijateljila i ima 15 godina.Želi upisat za arhitetka fax.Ona i Mary se baš nisu skompale








Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

jessica
kiara
amy

utorak, 16.10.2007.

Lanin nestanak

Sanjala sam da su Kate i Lana išle u shoping u Bandcuz. Kate je išla na WC a Lana ju je trebala čekati ispred WC-a. Ali kad je Kate izašla, Lane nije bilo. To sam svima ispričala, a svi su se cerekali. I ja sama sam se cerekala. Hvala bogu, samo je bio san. Idući dan smo stvarno išle u Bandcuz. Razdvojile smo se pa smo išle Mary i ja, Kate i Lana. Mary i ja smo si kupile svaka po tri cool majice i 4 cool hlača. Trebale smo se naći ispred Sonyja za dva sata. Ali njih nije bilo četiri sata! Baš kad smo ih htjele početi tražiti, pojavi se Kate. "Kate? Gdje je Lana?" Kate se rasplače i teško zajeca, a Mary ju zagrli. "Ma, zeza nas."
"Ne! Trebala me čekati ispred WC-a, ali nje nije bilo! "
"MOLIM??????????" Vrisnule smo.
"Nazovi policiju brzo!"
"Ne prvo će mo je nazvat na mob." Mary utipka njen broj telefona. Lanin mob zazvoni kod mene u mom džepu.
"Ajoj! Mis mo bile zamjenile mobitele..."
"Daj, nazovi je! Ja više nemam novaca!" Nazvala sam svoj broj, a onda se javio nepoznati muški glas. Zadrhtala sam. "Mala, gledam te sa svog prozora. Čujem sve što govorite. Bolje ti je da ne zoveš policiju. Tvoja je frendica kod mene. Imaš 48 sati da mi doneseš petsto soma eura."
"Ali ja nemam toliko novaca."
"Snađi se. Inače će tvoja prijateljica nastradati."
"Ne vjerujem ti."
"Ma nemoj?"
"Dokaži da je kod tebe." Čula sam kako tip razgovara na svom jeziku s nekim drugim, a onda sam čula Lanin uplašen glas. "Amy..."
"Vjeruješ li sada?" Bila sam uplašena.
"Da."
"Petsto somova za 48 sati. Kod autoceste u kukuruzu, tamo gdje je praznina. Dobit ćeš točne podatke kako doći do tamo. Nas je dvadesetak odličnih strijelaca i da nisi ni pomislila učiniti nešto s taekwondo smećem, mala." Veza se prekinula. "Amy? Što se događa?" Brzim koracima sam jurnula u auto i uzela laptop. U sandučiću sam imala novu poruku, sa podacima kako stići do tog kukuruza i Laninu snimku. Na tom videu bila je Lana svezana i pretučena, sva u krvi. Definitivno se vidjelo da treba hitnu pomoć. Ali, tu je nešto bilo čudno... Ulica u kojoj su bili nije bila kraj Sonyja... Znači, ti ljudi su lagali! Kuća pred kojom su bili bila je gotovo srušena. "Cure, nazvat ćemo policiju," rekla sam i otipkala njihov broj. "Halo policija...?"

To be continued...



| KoMeNtArI (4) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.