Novosti...

eh eh,dragi moji, ja malo van drzave, pa se odmah opustila i zaboravila na comp... :D First date je itekako dobro prosao, i od tog smo imali jos nekoliko dateova, i sad smo: momak i cura! :) da da..... ovo mi je rekordni ulazak u vezu: obicno se peglamo nekoliko mjeseci, izlazimo, "druzimo" se hahu, i onda vec i dosadimo jedno drugom i skontamo da to nije to i onda se ni ne pika da smo bili u vezi :D Nakon 2h konstantnog brbljanja i zezanja ( prvi momak kojeg sam upoznala i koji vise od mene prica :D), atmosfera je tako ugodna i opustena bila, nismo ni pricali o uobicajenim temama ni stvarima s kojima se inache ljudi zamaraju; i nakon 2h me poljubio i eto.... to je valjda bilo to.... :DD Super je, Svidja mi se, Zabavan je, Prepametan je(cak me i strah nekad da nisam na jednakoj valnoj duzini kao i on s obzirom da ga nazivaju: hodajuca enciklopedija); dobro izgleda (jedina mana je sto je nekoliko cm samo visociji od mene, a ja navikla na 15-20 cm vise),ali nema veze :DD Ali, nema onih "leptirica" u stomaku kad se vidimo ili kad pomislim na njega, ne kuca mi srce kada ga vidim (kao sto je bio slucaj s bivsim).... Mozda to ni ne treba tako, imam osjecaj da ce ova veza biti itekako dobra i uspjesna, bas zato sto je nekako bazirana na drugim vrijednostima i na razumu; a ne na kucanju i lupanju srca ili leptiricima..... Vidjet cemo....

01.05.2010. u 11:27 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2010 (3)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (7)
Ožujak 2010 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

virtualne boljeske svakodnevnog razmisljanja i desavanja ...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr