... Just do it!

Sinoc je bila jako ugodna noc. Dokaz da bivši parovi itekako mogu i nakon prekida ostati u čak odličnim odnosima. Bila sam vani sa prvim ozbiljnim momkom, najduža veza, prva ljubav- sve prvo. Imali smo burnu prošlost, buran period nakon prekida. Sa nama je bio njegov najbolji drug i njegova nova cura, koja se zove isto kao i ja. Sad je prošlo 5 godina, i napokon smo prijatelji- sad to mogu sigurno reći.

Prohodali smo kad je on imao 17, a ja 16 godina. Išli smo u istu školu, on je završavao III srednje, a ja II. Do tog dana ga prije nisam viđala. Čak sam hodala 2mjeseca sa kolegom iz razreda njegovog, ali njega nisam primjećivala. Tog dana bili smo prva smjena, i taman izlazili iz škole, kad sam ugledala Njega kako stoji sa dvije drugarice i posmatra ispred sebe. Bio je tako pun samopouzdanja. Imao je piercing ispod pune usne, i na obrvi; a na glavi je imao crnu kapu koja je tad bila u modi, i koja mu je skoro pola lica zaklanjala. Bio je u nekoj crnoj uskoj košulji, i prvo što sam uradila kad sam ga ugledala bilo je da sam drugaricu upitala: "ko je ovaj peder ili metro- ne znam ni šta je??" Odjednom sam ga narednih dana počela svugdje viđati i sretati: ispred škole, u wc-u, na hodnicima, u gradu.... Bio je dobar. Itekako dobar. Frendica ga je poznavala i odlučila je da nas upozna: taj prvi pokušaj bio je pravi neuspjeh, jer su njih dvoje došli u wc za mnom da se upoznamo, a ja sam samo istrčala iz wc-a, postiđeno, kad je ona rekla: ovo je moja frendica... i okrenula se a ja 20 m već pobjegla. Onda smo se upoznali i počeli izlaziti, i ja sam saznala da ima curu već 8mjeseci; ali nešto mi nije dalo da prestanem da se viđam s njim. Družili smo se, samo prijateljski izlazili, a meni se počeo sviđati. Pričao mi je kako mu je sa djevojkom loše i kako je odavno razmišljao da je ostavi, ali da dosad nije imao nikakvog razloga, jer mu je ipak stalo do nje, a ona ima puno problema zbog kojih ju dosad njie htio da ostavi da se sama s njima snosi. Rekla sam da je to super i da i dalje bude sa njom, dok osjeća bar neku povezanost i ljubav. Jednom smo izašli i šetali gradom, i tad mi je rekao da više nije mogao i da ju je ostavio. da je dobro razmislio i da ne želi da bude sa njom. Ubrzo smo postali momak i djevojka, i bili godinu i po zajedno. Bili bi još duže zajedno, da ga ja nisam ostavila. Volio me je, i to jako. I ja sam njega, nije to bilo upitno. Ponos je bio u pitanju. Nakon 4mjeseca zabavljanja, on je bio maturant, i na dan odlaska na ekskurziju me je ostavio. Prethodno smo se nešto zakačili, jer je on počeo priču o nekim nevažnim stvarima, da bi završilo njegovim raskidom i riječima kako mora malo da bude sam i da se skulira. Rekoh: za dva dana ćeš me nazvati i reći da si bio s drugom. Tako je i bilo. Svaki dan me je zvao iz Italije, govorio kako me voli, kako ne može i ne želi bez mene, kako je poljubio drugu djevojku, da vidi šta osjeća za mene itd. Nakon mjesec dana moljenja, oprostila sam mu, a tad sam pomislila: oprostit cu ti, ali zaboraviti ne, i kad tad cu se osvetiti, al duplo gore. Tako je i bilo. Glupi ponos. Godinu dana smo imali savršenu vezu, voli on mene, ja njega, sve je divno, krasno; a onda sam ja trebala ici na ekskurziju. Sjetila sam se njegove eksurzije, svojih rijeci i obecanja; i nisam zeljela da idem, jer sam znala sta cu uraditi, a nisam to htjela. On me je nagovorio. Otišla sam i zaboravila na njega. Nisam mu se javila, samo kratka sms: stigla sam.sve ok. Sve je počelo kao opklada. Bile su još tri škole s nama, i u jednoj je bio taj najpoželjniji frajer. Imao je neki arogantni stav,ignorisao sve oko sebe, bio je roker, imao kosu preko cela i lica, i baš je uzdahe mamio. Cimerke i ja smo se pocele zezati ko ce ga "pokupiti". Odlucna u svom naumu da osvojim opkladu, taj sam dan otisla u njegov hotel i bila kod frendova iz njegove skole. Rekli su mi kako se zove, da je slobodan, ali nije za veze- uživa i provodi se. U tom trenu uleti on u sobu, i pri ruku i govori svoje ime. Samo sam mu pruzila ruku, izostavivsi ime. Tu noc u disku, slucajno se nasao kraj mene i obrati mi se: cao cao, mi smo se danas upoznali u sobi, ne? Nisi mi ime rekla....sto? rekoh: pa, ionako ga ne bi zapamtio, nisam htjela trositi glasne zice... Ne moram ni pisati da smo se ostatak ekskurzije upoznavali i druzili. Odjednom je prestao da svakih 10 min bude s drugim curama, stalno je mene zvao, dolazio u naš hotel, u disku plesao samo sa mnom, pratio me u sobu, kupovao ruže.. Bilo mi je sve to simpatično i godilo mi je itekako, jer je tako jedan poznati zavodnik i lafac svoju paznju meni poklanjao. Zadnji dan smo razmijenili brojeve i odlucili da cemo se cuti kad sletimo kuci. Mislila sam: to je to. Necemo se ni cuti a ni vidjeti nikad vise, ja cu nastaviti sa svojim momkom zivot, on ce i dalje biti zavodnik. Zeznula sam se. Isto jutro ugledala sam pisamce na displeju: cao cao, sletili smo. Imas vremena i zelje da se vidimo veceras? U tom trenu kao da sam se zaledila. Sve sam zaboravila, dosad ono nista vise nije bilo bitno, ni momak, ni veza, ni ljubav; samo sam htjela da budem sa ovim slatkim zavodnikom u inat svima, spremna i odlucna u naumu da ga promijenim i da ce se sa mnom smiriti. Tog dana sam ostavila momka. Bez puno price: "nisam te prevarila, ali sam se zaljubila. Zao mi je. Ne mozemo biti zajedno više. Da skratim pricu, s tim drugim momkom sam onda bila narednu godinu i nekoliko mjeseci, uspjela sam od zavodnika napraviti od njega finog momka za veze :) Taj prvi momak me od tog trenutka poceo mrziti. Zvao je on mene i molio da se pomirimo, našao je čak neku curu (s kojom je onda 3 godine bio zajedno, ali mu je ona na pocetku rekla: ako ces Nju traziti u meni, raskinut cemo odmah). Uglavnom, mrzio me je, ona me mrzila, krenuo da me udari jednom, pobio se s ovim drugim momkom i njegovim jaranima.... Svašta je tu bilo. Skoro 4 godine se nismo vidjeli, čuli, nisam znala šta je s njim. Onda smo se jednom sreli, prije godinu dana, nije više sa tom djevojkom, ja nisam više s tim momkom, odlučili smo napokon izaci i popricati o svemu. Poceli smo da se cujemo se s vremena na vrijeme, nekad odemo na kafu. Sad smo prijatelji. Izlazimo. Druzimo se. Jadamo se jedno drugom. On zna za sve o mojoj sadasnjoj patnji. Volimo se. Znam da ce uvijek biti tu, kao i ja.

Sinoc smo pricali mnogo o proslosti. Sad se smijemo svemu i sve nam je simpaticno sto je bilo. Sad smo odrasli i sazreli. Stid me je nekih stvari koje sam radila, i sto sam ga povrijedila. Ali, sve je to moralo da se desi.....

11.04.2010. u 12:19 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Lipanj 2010 (3)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (7)
Ožujak 2010 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

virtualne boljeske svakodnevnog razmisljanja i desavanja ...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr