AlmoSfera

srijeda, 26.07.2006.

VICOSAUR

Došao Amerikanac u Bosnu i čuo kako su Bosanci prirodno glupi. Sreo on
Muju
i odmah skonta kako će ga izlevatiti i oguliti za lovu. Amerikanac
predloži
Muji:
- Ja ću tebi postavaljati pitanja i ako ne znaš odgovor, dat ćeš mi 5
KM
(konvertibilnih maraka). Onda ti meni postavljaj pitanje i ako ja ne
znam
odgovor, ja ću tebi dati 50KM.
Mujo reče:
- Aj važi.
Pita Amerikanac Muju:
- Kolika je udaljenost između zemlje i mjeseca?
Mujo ga gleda blijedo i ne govoreći ništa, izvadi 5KM i da ih
Amerikancu.
Pita Mujo Amerikanca:
- E sada ti meni reci što je to, ima tri noge kada ide uz brdo, a
četiri
kada ide niz brdo?
Amerikanac razmišlja li razmišlja i na kraju odustane i reče:
- Ne znam.
Izvadi on 50KM, da ih Muji i znatiželjno upita:
- Mujo, hoćeš li mi sada iskreno reći što je odgovor na tvoje pitanje?
Mujo ga pogleda i ne govoreći ništa, izvadi 5KM i da ih Amerikancu.
- 11:21 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.