Alma Wood

nedjelja, 02.07.2006.

Vjenčanje 2.dio

Dogodila se katastrofa svjetskih razmjera!! Još ni sada ne mogu vjerovati da je to istina! Ne znam da li su me oči to prevarile ili.. ili sam poludjela. Krenimo ispočetka.
U restoranu su se svi očito super zabavljali osim, naravno, mene. Vjerujte mi, nije baš tako zabavno kad vam brat i polusestra nešto mute pred očima i ne skrivaju to od pogleda drugih. Mi mladi smo bili smješteni za poseban stol odaljen od drugih. To je bilo zapravo super jer nisam trebala gledati Mateu i svog tatu kako se milo gledaju. I tako sam ja sjedila za stolom po stoti put odbijajući Jacka da plešemo po tisućiti put (!). On se tada pokupio i otišao plesati s nekom drugom curom. Agatha i Keira su se zabavljale sa Seamusom koji je očito vrlo talentiran u plesu dok su Jasmine i Lucas nekamo otišli. Još sam negdje među gomilom na plesnom podiju mogla razaznati Carlu i Deana, i Alana i Ninu. Jedino sam ja sjedila za stolom kad mi je netko prišao s leđa.
"Zašto ti, baš ti, sjediš sama ovdje za stolom kad možeš uživati u plesu?"
Okrenula sam se i ugledala Toma koji me promatrao s nekim čudnim sjajem u očima. Kao da je na neki način uživao, ali se istodobno i dosađivao.
"A što ti radiš? Ne vidim da plešeš." odvratila sam mu.
"Možda bih radije uživao u dobrom društvu." sjeo je za stol do mene.
Gledajući ga samo sam prozborila: "Tome, zar ti ne shvaćaš da ja tebe mrzim?"
Okrenuo se prema meni i samo kimnuo glavom ispijajući šampanjac. "Znam da me mrziš. No, vidiš, meni se to sviđa. Tako barem znam da imaš neko mišljenje o meni."
Ustala sam se od stola i krenula prema izlazu iz restorana kad me uhvatio i odvukao na podij. "Sada ćemo plesati." rekao je ne ispuštajući mi ruku. To me podsjetilo na onu noć u Zabranjenoj šumi kad me odvukao tamo.
"Pusti me." tiho sam rekla no Tom me samo još čvršće primio da plešemo. "Zašto si takav, Tome?" pitala sam.
Nakon nekoliko trenutaka samo je rekao: "Dajem ti priliku da vidiš zašto." i pogledao me u oči dopuštajući mi da mu uđem u um.
Tom u sirotištu sam odaljen od svih dok se Keira igra s ostalima. Tom sam na litici. Tom sam u sobi s igračkom. Tom sam prakticira magiju. Tom sam..
Neko sam vrijeme samo zastala pokušavajući se vratiti u zbilju kad je njegov glas dopro do mene: "Samo se nadaj da nikad nećeš biti sama kao ja tada."
Pogledala sam ga govoreći: "A sada, sada više nisi sam?"
"Ne, sada imam moć."
Pjesma na koju smo plesali završila je i krenula sam prema stolu za kojem su sjedili Dean, Carla i Jack ostavljajući Toma za sobom. Sjela sam nasuprot Deana i Carle i nasmiješila se Deanu kad se Carla naglo ustala od stola govoreći: "Koja si ti gadura, Alma!"
Neko sam ju vrijeme samo gledala kad je opet rekla: "Pozoveš si bivšeg dečka na vjenčanje.." pokazala je na Jacka koji se tad zagrcnuo šampanjcem "..dok meni kradeš mog dečka!"
"Dean i ti niste zajedno!" zaderala sam se želeći nadglasati pjesmu koja je započela.
"Da, više nismo! Budući da ga ti stalno gledaš i pratiš ga posvuda!" i istrčala je iz dvorane. Dean je krenuo za njom, a Jack se nakon nekog vremena također ustao od stola i otišao. Sad sam opet sama sjedila za stolom dok mi se Tom smješkao s drugog kraja dvorane. Popila sam do kraja svoju čašu šampanjca te se ustala i krenula prema izlazu s namjerom da odem kući. Čim sam izašla iz restorana uzela sam taxi te se odvezla njime doma. Nije me bilo briga što ostavljam tatu i Mateu, nije me bilo briga za ništa. Došla sam do ruba i htijela sam pobjeći od svega i svačega. Na izlasku iz taxia pričinilo mi se kao da je netko u Alanovoj sobi. Ušla sam u kuću no nisam čula nikoga. Ipak sam odlučila provjeriti ima li koga u sobi pa sam krenula hodnikom do njegove sobe. Pažljivo sam otvorila vrata i ugledala Alana kako spava na krevetu. No..nije bio sam. S njime je bila Nina.

02.07.2006. u 21:01 • 14 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2007 (1)
Rujan 2006 (1)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (6)
Lipanj 2006 (12)
Svibanj 2006 (12)
Travanj 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Brojač posjeta od 22.04.2006.
Hit Counter
Hit Counter

Ponosna Gryffindorka
i'm in gryffindor!

be sorted @ nimbo.net

Ovaj blog je trenutno "na odmoru"...

- A ako netko piše priču u vremenu Harryja i co. neka mi se javi na moj drugi blog Nina Alma Wood Brown koji pišem u sadašnjosti.

Likovi

Image Hosted by ImageShack.us
Alma Wood (JA) - Gryffindorka. Imam podužu plavu kosu koju često farbam u smeđu ili neku drugu i plavozelene oči (ovisi o raspoloženju). Roditelji su mi hrkani. Mama mi je umrla, a tata se oženio s nekom bezjakinjom Mateom koja je na kraju ispala vještica. Završila sam 5. godinu škole u Hogwartsu i imam 15. godina. Živim poluživotom budući da sam ovisna o jednorogovoj krvi koju sam popila pod Imperiusom od Toma Riddlea no to nitko ne zna. Patronus mi je kao i bauk - jednorog. Naj predmet su mi Čarobni napitci, a najgori Proricanje i Travarstvo. Sviđa mi se bezjak Dean Applewhite koji mi je ujedno i bivši dečko.

Image Hosted by ImageShack.us
Alan Wood - moj brat blizanac. Također ima 15 godina, ali za razliku od mene, on je u domu Slytherinima. Ima kratku smeđu kosu, također plavozelene oči i visok je. Najviše voli igrati košarku, no poludio je kad je saznao da u Hogwartsu ne postoji takav sport! Sada je s našom polusestrom Ninom (nisu ništa u krvnom srodstvu). Najbolje od svih mu ide Oklumencija i Legilimencija. Najbolji predmet su mu Čarobni napitci.

Image Hosted by ImageShack.us
Agatha Smith – Slytherinka koju sam prvu upoznala. Završila je 6. godinu. Naj predmet su joj Čarobni napitci i Preobrazba. Patronus joj je u obliku orla, a bauk joj je u obliku morskog psa. Ima dečka Toma (koji je ujedno i moj bivši) no u zadnje vrijeme se nešto ne slažu. Bit će bolje!

Image Hosted by ImageShack.us
Keira Riddle – Agathina best frendica Slytherinka koja je završila 6. godinu. Tomova sestra. Veoma zabavna cura. Naj hobi joj je zezanje s Tomom ili da pobliže objasnim, vježbanje kletvi na Tomu (Tom također vježba kletve na njoj). Hoda sa Seamusom, jednim od najpopularnijih dečkiju u Hogwartsu.

Image Hosted by ImageShack.us
Jasmine Smith - Slytherinka, vještica mješane krvi. Omiljeni predmeti su joj Proricanje i Povijest magije. Patronus joj je u obliku lava, a bauk u obliku zmije koje se boji više od ičega. Jako je druželjubiva i obožava metloboj, premda nije baš talentirana za lovljenje zvrčke, ili zabijanja baluna kroz obruč, više voli odbojku kojom se bavi od svoje sedme godine. Nedavno se doselila u kuću do moje. Sada mi pomaže i pruža podršku u svađama s Ninom i Carlom.

Image Hosted by ImageShack.us
Nina Brown - moja polusestra koja je s mojim bratom Alanom! S njom si nisam baš dobra iako živimo u istoj kući. Otac joj živi u Poljskoj gdje je i ona polagala čarobnjačku školu Dastoof, no preselila se ovdje budući da će joj se mama Matea udala za moga tatu. Zanima ju crna magija koje kao predmet u našoj školi nasreću nema.

Image Hosted by ImageShack.us
Carla Brice - Ninina najbolja prijateljica koja je istog kalupa kao i ona. S njom se također ne slažem dobro iako i ona s nama živi u kući budući da njena sestra i sestrin muž žive u Poljskoj, a glavna im je zanimacija putovati svijetom. Ima neki prijelazni oblik metamorfagusa.

Image Hosted by ImageShack.us
Dean Applewhite - moj bivši dečko bezjak. Alan i on su bili najbolji frendovi no to više nisu budući da se Alan ne želi družiti s njim i nepoznatog razloga. Iako Dean želi biti sa mnom, ne znam je li moguće da ja budem s njim.. Uskoro će 17 godina.

Image Hosted by ImageShack.us
Kiara Hamill - Ima 17. godina, a najesen će 7. godinu u Gryffindorima. Već smo se prije upoznale u Hogwartsu, a i bila sam kod nje na tulumu priređenom za rođendan njenog prezgodnog ujaka Eddyja. Glavna je prefektica i bavi se metlobojem (vratarica je). Najdraži predmeti su joj Astronomija, a voli i Travarstvo. Super je frendica.

Image Hosted by ImageShack.us
Diana Matthews - nepoznata cura koja se ljubila s Jackom! Ne poznajem ju no znam da je završila 4. godinu u Gryffindorima i da igra metloboj na mjestu tragačice (i to uspješne!)

Noelle McGonagall - završila je 5. godinu u Ravenclawima (kao i njena sestra blizanka Minerva u Gryffindorima). Ima starijeg brata Jasona također u Ravenlawima koji će krenuti na 7. godinu. Igra metloboj na mjestu tragačice. Ujedno je i prefektica. Najviše se druži s mojom sestričnom Allison, Jasmine, Mirandom i Lilly. Jako je zabavna cura, a ja sam joj neka vrsta tajnog špijuna koja nadgledam Remusa u društvenoj :)

Image Hosted by ImageShack.us
Miranda Smith - Završila je 5. godinu u Gryffindorima. Hodala je s mojim bratom Alanom. Vrlo je zabavna i dobra frendica.

Image Hosted by ImageShack.us
Lisa Lovegood - cura smeđe kose koja mi je pomogla na satu. U domu je Ravenclawa na 5. godini (završila je). Koliko sam shvatila, jako je talentirana. Ima brata Seamusa koji će uskoro na 3. godinu. Igra metloboj na mjestu tragača i to joj izvrsno ide.

Image Hosted by ImageShack.us
Tom Riddle - Završio je Hogwarts no dok je pohađao školu bio je u domu Slytherina. Moj bivši s kojim sam bila... ne sječam se kada. Sada je s Agathom. Ima smeđu kosu i oči. Njegov pogled je tako dubok da mi se katkad čini da čita misli no sad znam da to i čini. Vrlo je talentiran. Ima polusestru Keiru s kojom se stalno zabavlja gađajući je kletvama. Ona mu, naravno, uzvraća na isti način. U zadnje vrijeme zahtijeva da ga se zove Voldemort. Zbog njega živim poluživotom i zbog toga ga prezirem.

Image Hosted by ImageShack.us
Irma Bell - Slytherinka koju je završila 5. godinu u Hogwartsu. Igra u metlobojskoj ekipi. Od predmeta ju zanima Travarstvo i Bezjačke studije. Divi se bezjacima i voljela bi proučiti njihov svijet. (Očito ne zna kako je bezjački svijet dosadan bez magije i da joj je bolje u Hogwartsu). Vrlo je simpatična i dobra prijateljica.

Image Hosted by ImageShack.us
Jack Cooper - Moj bivši dečko. Obožava metloboj u punom smislu riječi. Završio je Hogwarts, a dok ga je pohađao bio je u domu Gryffindora. Zadnji put smo se vidjeli na vjenčanju moga tate i Matee. Odonda se nismo čuli no obečali smo si da ćemo ostati u kontaktu. Jako simpatičan i drag.

Image Hosted by ImageShack.us
Seamus Glandrick - Keirin dečko. Uskoro će biti na 7. godini u Ravenclawima. Vrlo je popularan... Ne želim više ništa komentirati ako ne želim nadrapati od Keire :)