Opis bloga
ispušni ventil trenutačno... ali kad naraste, tko zna što ovaj blog može postati.

Tko sam ja?
Jedna twentysomething djevojka... nećemo u detalje koliko je to something

I samo jedna napomena: Ovo je moj blogovski spot na Netu, moj privatni svijet u kojem vladam ja, i to posve autokratski, i sve što ovdje pišem kao svoje mišljenje - ovdje vrijedi apsolutno. Eto tako. Da se zna.
e-mail: allusions @ globalnet.hr
UIN: 61398060

Crashdown v.2.0........................................................reloaded.

subota, 12.05.2007.

...and move it does!

Već mi se i prije negdje tjedan dana činilo da je FWB odnos bivšeg i njegove brijačice završio, a da se on prešaltao na novu (novu staru, zapravo, eheheh :rolajz:), ali danas mi je netko prenio "trač" da je to doista tako (da je FWB odnos gotov, ne i ovaj drugi dio rečenice; to je moj feeling). Kako sam ja sama sebi super što se ove intuicije tiče, fakat jesam. Samo da ju i poslušam now and again.

Dobra je stvar što nemam baš nikakav negativan feeling u vezi ovog dečka s kojim se vidjeh jučer. Dok za neke druge potencijalno zainteresirane imam... Ali imam intenzivan osjećaj nemira u vezi ikakvog emocionalnog otvaranja (romantičnog karaktera dakako) prema ikome @ d moument, što nije intuicija valjda, nego više strah, ali eto... Druženje i upoznavanje je najs. :)

I tako je jučer bilo baš ok... dejt ili ne, bili smo oko 4 sata skupa i pričali. I mogla sam još, bilo je zanimljivo. Bio on novi prijatelj ili novi eventualni romantični interes, mislim da je ok dečko. Ali ono zbilja ok. Normalan. I kao da je našao onaj savršeni balans između odgovornosti i zaigranosti. Mi lajks det.

Osjećam se kao da se vrata mog srca definitivno zatvaraju... any minute now. Kao da bi ih se još moglo zaustaviti, ali ih on neće zaustaviti ili kako bi rekla Shakira: but you won't, but you won't...
For you, I'd give up all I own
And move to a communist country
If you came with me, of course
And I'd file my nails so they don't hurt you
And lose those pounds, and learn about football
If it made you stay, but you won't, but you won't
Osjetila sam neku radost pomislivši kako je Onaj Pravi možda netko poput ovog dečka kojeg sam upoznala, ili Maria ;) (bok, Beebop mah smijeh, javi se na ICQ-u smijeh), ili jednog zgodnog dečka koji mi je radio namještaj smijeh. Heheh. Bit će zanimljivo otkriti tko je Taj. Makar otkrila da Njega nema, lol.

Ali ne želim ništa otkrivati sada. Okej mi je družiti se prijateljski. Okej mi je otići na kavu, na pivu, pričati i šetati se... Okej mi je upoznavati ljude. Ali upetljavanje u nešto me užasno plaši. Ponovo otvoriti nekome srce zvuči mi nezamislivo. no A samo nešto fizičko bez emocija mi nikad ne bi bilo dovoljno. Ni ispunjavajuće.

Idem sad raditi neku zadaću pa čitati za seminar... I idem onom dečku (kojem moram hitno smislit neko ime kako ću ga zvati na blogu smijeh ) poslati email. cool

- 19:50 - Komentiraj (0) - Printaj - #



<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Crashdown v.1.0
DeviantART




Kelly Clarkson - You Found Me

Is this a dream?
If it is
Please don't wake me from this high
I've become comfortably numb
Until you opened up my eyes
To what it's like
When everything's right
I can't believe

You found me
When no one else was lookin'
How did you know just where I would be?
Yeah, you broke through
All of my confusion
The ups and the downs
And you still didn't leave
I guess that you saw what nobody could see
You found me
You found me

So, here we are
That's pretty far
When you think of where we've been
No going back
I'm fading out
All that has faded me within
You're by my side
Now everything's fine
I can't believe

You found me
When no one else was lookin'
How did you know just where I would be?
Yeah, you broke through
All of my confusion
The ups and the downs
And you still didn't leave
I guess that you saw what nobody could see
You found me
You found me

And I was hiding
'Til you came along
And showed me where I belong
You found me
When no one else was lookin'
How did you know?
How did you know?

You found me
When no one else was lookin'
How did you know just where I would be?
Yeah, you broke through
All of my confusion
The ups and the downs
And you still didn't leave
I guess that you saw what nobody could see
You found me

(You found me)
(When no one else was lookin')
You found me
(How did you know just where I would be?)
You broke through
All of my confusion
The ups and the downs
And you still didn't leave
I guess that you saw what nobody could see
The good and the bad
And the things in between
You found me
You found me



web site hit counter posjetitelja