Opis bloga
ispušni ventil trenutačno... ali kad naraste, tko zna što ovaj blog može postati.

Tko sam ja?
Jedna twentysomething djevojka... nećemo u detalje koliko je to something

I samo jedna napomena: Ovo je moj blogovski spot na Netu, moj privatni svijet u kojem vladam ja, i to posve autokratski, i sve što ovdje pišem kao svoje mišljenje - ovdje vrijedi apsolutno. Eto tako. Da se zna.
e-mail: allusions @ globalnet.hr
UIN: 61398060

Crashdown v.2.0........................................................reloaded.

petak, 27.04.2007.

my life goes on and on and on

danas bi nam bilo 5 mjeseca veze.

lol.

koliko se stvari brzo promijene! preko noci. nekad i u roku od par sati.

najgore je ne znati razlog. nemati closure. ostati s pitanjima... bez odgovora.

ali jucer mi je bio tako lijep dan. cerek dobila sam 4 iz kolokvija iz jezicnih, a nisam nista ucila u onom jadnom stanju nakon prekida... pa se pitam koliko bih dobila da sam ucila? cool bila sam na partyju hispanista, popapala činkupalu i popila sangriu, oh mljac sangria zujo, i bila sam u finom drustvu, pa se jos poslije vidjela s frendom koji je iz moba izbrisao mog bivseg i rekao za njega da je kreten... cerek (kao, uvijek je kreten onaj koji prekine, to je tako, i bok. lol.) uljepsao mi je dane sljedecih par dana tom gestom. :)

a ja sam odlucila zivjeti svoj zivot. proslost ne mogu izbrisati. greske ne mogu izbrisati. ne zelim zivjeti svoj zivot bjezeci od njega ili izbjegavajuci ga. ja njega ne poznajem... ne moram strepiti hocu li ga vidjeti na faksu ili izbjegavati otici na mjesto na kojem ce on biti... jer ne mogu izbrisati svoje greske, svoju proslost, svoju naivnost... ali mogu zivjeti kao da ga ne poznajem i kao da mi vise nije nikakav faktor u zivotu. jer nije. ucinio mi je uslugu zapravo sto je prekinuo sa mnom...cool

netko sto puta bolji od njega me sada moze osvojiti... hihihi... zujo

doci ce dan kada ce ova pjesma biti moja pjesma, moj zivot:

God that was strange to see you again
Introduced by a friend of a friend
Smiled and said 'yes I think we've met before'
In that instant it started to pour,
Captured a taxi despite all the rain
We drove in silence across point champlain
And all of the time you thought I was sad
I was trying to remember your name…

This scar is a fleck on my porcelain skin
Tried to reach deep but you couldn't get in
Now you're outside me
You see all the beauty
Repent all your sin

It's nothing but time and a face that you lose
I chose to feel it and you couldn't choose
I'll write you a postcard
I'll send you the news
From a house down the road from real love…


Live through this, and you won't look back…
Live through this, and you won't look back…
Live through this, and you won't look back…

There's one thing I want to say, so I'll be brave
You were what I wanted
I gave what I gave
I'm not sorry I met you
I'm not sorry it's over
I'm not sorry there's nothing to say

I'm not sorry there's nothing to say...


Stars - My ex-lover is dead

- 09:05 - Komentiraj (0) - Printaj - #



<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Crashdown v.1.0
DeviantART




Kelly Clarkson - You Found Me

Is this a dream?
If it is
Please don't wake me from this high
I've become comfortably numb
Until you opened up my eyes
To what it's like
When everything's right
I can't believe

You found me
When no one else was lookin'
How did you know just where I would be?
Yeah, you broke through
All of my confusion
The ups and the downs
And you still didn't leave
I guess that you saw what nobody could see
You found me
You found me

So, here we are
That's pretty far
When you think of where we've been
No going back
I'm fading out
All that has faded me within
You're by my side
Now everything's fine
I can't believe

You found me
When no one else was lookin'
How did you know just where I would be?
Yeah, you broke through
All of my confusion
The ups and the downs
And you still didn't leave
I guess that you saw what nobody could see
You found me
You found me

And I was hiding
'Til you came along
And showed me where I belong
You found me
When no one else was lookin'
How did you know?
How did you know?

You found me
When no one else was lookin'
How did you know just where I would be?
Yeah, you broke through
All of my confusion
The ups and the downs
And you still didn't leave
I guess that you saw what nobody could see
You found me

(You found me)
(When no one else was lookin')
You found me
(How did you know just where I would be?)
You broke through
All of my confusion
The ups and the downs
And you still didn't leave
I guess that you saw what nobody could see
The good and the bad
And the things in between
You found me
You found me



web site hit counter posjetitelja