Linkovi
Ajmo malo reklama koje život znače...


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Zatim mjesta koja ja posjećujem:

Best station

Skinite si najljepši screen saver, desktop look

Najave hip-hop događanja u nas i okolo

Pratim ih prije nego su se obogatili



Zasad čitam njega jer je izvrstan,

njega jer mi otkriva svoj neiskvareni svijet

nju jer mi svaki put ukaže na nešto novo i lijepo,

s njom dijelim osobinu nemogućnosti nalaska "onih pravih" cipela i studentske brige:)

a ova žena ima što reći svijetu...

A ostali.. ako smatrate.. javite se! :)

all in all

srijeda, 30.03.2005.

Gledam okolo

... po raznoraznim blogovima pa malo razmišljam o tom very popularnom bloggiranju, bloggerima, prepucavanjima po tuđim bloggovima i onom što je najčešće - beskonačno besmislenim .blog.hr stvarima.

Kad malo bolje promotrim svijet oko sebe danas je informacija najveće oružje kojim možete poraziti doslovce svakoga, a ako to objavite na netu - to je onda weapon of mass destruction!

U svijetu, pa i kod nas je ultra popularno zadirati u živote običnih "malih" ljudi i prodavati to kao unosan proizvod sa massive marketingom. Pogledaj samo projekte poput "Big Brothera" koji su odavno zarazili svijet, i iako nisu toliko aktualni u Hrvatskoj (nisu uspjeli isplatiti sav novac koji su zacrtali) svejedno nema osobe koja ne zna za Sašu, Marinu, Alena... Sad gledam na TV-u kreće emisija "Skidaj kile" sa Tatjanom Jurić, koja je za mene još jedna u nizu barbika.

Mislim, čisto nabijanje kompleksa ljudima. Masa ljudi koja će to gledati će se odmah zapitati "a jesam li ja debela", pomisliti "uf, trebala bi i ja skinuti kile" ali neće na TV da se ne "obrukaju" i uopće, malo ljudi voli da ih se snima kamerom, aparatom whatsofuckinever.

A i onaj slučaj sa marketingom na ljudskom tijelu te kolega blogger koji nosi logo firme za nekakve bijedne novce. Shvaćam da je besparica i da je ljudima zaista bitna doslovce svaka kuna, ali pretvarati nas u plakate za nečije oglašavanje... pitam se čemu to vodi? Hoćemo svi hodati okolo sa logovima firmi, oglasima na čelu i lagodno živjeti svoj život jer su nam dali novce za to što radimo?

Hm... a zašto?
Zašto prodati svoju privatnost i dostojanstvo?!


- 14:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ponajprije mjesto gdje se odmaram, iznosim svoja mišljenja, razmišljanja, dileme i kratak osvrt na sve što se provrti ispred mojih očiju toga dana :)
Kaže moja prija: "Svašta-nešto" :)

Statistiku sam voljela u srednjoj:
Free Website Counter
Free Website Counter