Linkovi
Ajmo malo reklama koje život znače...


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Zatim mjesta koja ja posjećujem:

Best station

Skinite si najljepši screen saver, desktop look

Najave hip-hop događanja u nas i okolo

Pratim ih prije nego su se obogatili



Zasad čitam njega jer je izvrstan,

njega jer mi otkriva svoj neiskvareni svijet

nju jer mi svaki put ukaže na nešto novo i lijepo,

s njom dijelim osobinu nemogućnosti nalaska "onih pravih" cipela i studentske brige:)

a ova žena ima što reći svijetu...

A ostali.. ako smatrate.. javite se! :)

all in all

srijeda, 30.03.2005.

Da...

Dva su sata ujutro a po mojoj glavi šeta milijun i jedna stvar. Ponekad imam osjećaj da će mi se glava prosuti od silne strke...
Vidi riječi pjesme koja svira, a vidi kako je zapravo tiho, što ću sutra obući ako bude padala kiša kako su najavili, dal' da sad pišem seminar ili da to ko i obično ostavim za sutra, koliko još sitno brojim do odlaska u Zagreb, a treba brinuti o futuro composto, on je sav sretan pa sam i ja s njim jer ga toliko volim, zašto se njoj nisam javila - sad se nećemo vidjeti čitavu vječnost, kako mogu sustavno zaboravljati 8 CD-a, zašto osobe iz prošlosti tamo ne mogu i ostati nego se trpaju ovdje i sada, on želi da mu sredim curu a sve pametne i drage cure koje znam su zauzete, za 4 sata se ustajem, mogla bi zapravo i ne ići spavati - tako se manje mučim ali imam veće podočnjake...

I tako unedogled.

- 01:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ponajprije mjesto gdje se odmaram, iznosim svoja mišljenja, razmišljanja, dileme i kratak osvrt na sve što se provrti ispred mojih očiju toga dana :)
Kaže moja prija: "Svašta-nešto" :)

Statistiku sam voljela u srednjoj:
Free Website Counter
Free Website Counter