subota, 02.09.2006.

....takva sam kakva sam...

...kažu da san cura koja voli vozit trendove...zovu me šminkericom...ponekad snobicom...vole moj ormar...ponekad ih živciram...ne vole moju tvrdoglavost...moju razmaženost...moju umišljenu zatvorenost...moju samouvjerenost....ALI IPAK ME VOLE
...vole moje ispade...glupe ispade...vole moju zaigranost koja graniči s dječijom..vole moju tupost ponekad namjernu...mislim da vole moj duh...slobodni duh...moju temperamentnost moj bespomoćni plač kad ne znan šta ću...
A JA VOLIM SEBE....

...ne nisam egocentrična nego razumna...


...nisam imala namjeru pisat svoj blog iskrena sam volim dijelit svoje tajne sa osobama koje su mi bliske...volim tako stvarat niti povjerenja među nama...nisam sigurna želim li to dijelit i sa ostatkom svijeta ali probat ću...mislim da će ovaj blog biti baziran na pojmu prijateljstva...jer je to jedna od stvari koje najviše uveseljavaju moj život...ne znam imam li prave prijatelje i ne zanam jesam li ja prava prijateljica njima...ali bi bez njih bila izgubljena...
...možda je to dokaz moje društvenosti...neman pojam.....


...ovaj blog će biti posvećen nekim stvarima iz prošlosti na neki način ću ovako ostaviti biljeg, dokaz nekih davnih vremena, osoba, trenutaka koji su me obilježili kao ljudova...
...ali usput ćemo i pričati o sadašnjosti i svemu onome što je preda mnom...
...nekad ću bit dosadna kao danas nekad ću biti smješna a nekad samo inteligentno zanimiljiva...moš mislit......MOJ PROSTOR...MOJ PROSTOR ....to je to moj kutak


| 16:32 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.