,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> ,blog.dnevnik.hr/aliquis" />

Dont seek for true. Its right front of you!

16.07.2006., nedjelja

Prijemni Ispiti

I tako. Prošla je još jedna faza mog života - prijemni ispiti. U Zagrebu je bilo ludo, odlično, nezaboravno. Margarita i Majo, fala šta ste me udomili na par dana =) Prijemni je amo reći bija poprilično lagan, barem meni. Zadaci su u prosjeku bili nešto teži nego prošle godine, ali nema veze :P Na kraju ispada da san rješija 31 zadatak, i 7 negativnih :S
Negativni: 1.) bija je jedan zadatak di smo tribali izračunat polumjer zakrivljenosti sfernog zrcala. Ja izračunan fokus i sve to lipo dobijen, ispadne mi -60 i ja zaokružin -60. Od brzine zaboravia pomnožit sa 2 da bi dobia polumjer zakrivljenosti... 2.) Ona šesni digitron koji su nam oni dali, sam mi je pribaciva u radijane, tako da mi je on zajeba jedan zadatak... 3.) Zaboravin osnovnu formulu za pretvaranje vode u led :S... i tako dalje...
Uglavnom, na kraju san bija 78. na prijemnom, da nije bilo negativnih bodova bija bi 45. Prijavljenih je bilo 1400+ a upisalo ih se 784. Znači bio sam među prvih 10% upisanih na prijemnom ^^. Na drugim tehničkim fakultetima konkurencija je bila nešto manja, i da prenesem ispit, bio bi među prvih 5 na bilo kojem tehničkom fakulteta. Na PMF Fizici san bija 8. sa 1000/1000 bodova. Ukratko, ima san direktan upis, ali ipak san se odlučija za FER :)
PoZdrav!

<< Arhiva >>