<$ImeBloga$>



12.05.2006., petak

........Here I am once again...I'm torn into pieces.....

Stvarno nisam ono sto bih zeljela biti...nodosta mi je ismijavanja od rodbine i prijatelja....dosta mi je podrugljivih pogleda i govorkanja iza ledja....madNe zelim vise biti glavni predmet zezancije....Nadam se da ce se naci netko tu i pomoci mi da ustrajem....Ne zelim vise biti u sjeni ni sestre niti prijateljica...zelim lijepo zivjeti i biti zamjecena kao i one....na moru zelim privuci poglede na sebe,a ne da sama sjedim i ubijam se kakva sam...I da ODLUCILA SAM....necu posustati....NECU SVECANO OBECAJEM...molim vas da me bodrite...molim vas.....Nema vise ni slatkisa....ni kolaca...ni cipsa ni smokija...samo zdravo jesti smijem....u malim kolicinama...a ako netko ima bash brzu dijetu stvarno bi mu bila zahvalna neizmjerno...npr u tjedana dana da skinem 5-6 kg....Unaprijed zahvaljujem ako ima takvih....
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
a i on ce mi dati snage da idem dalje...obozavam ga...cerek
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
sta bi dala da sam na njenom mjestu....rolleyes
sve vas podravljam.....kiss

- 17:14 - Komentiraj (8) - Print - permalink

<< Arhiva >>

ON/OF comment

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Hello svima....ajd nadam se da ce se naci netko i ovdje...

MySpace Layouts

MySpace Layouts


Hm moja dijeta, imam visak kilograma...nadam se da ce se naci netku tu tko ce me bodriti....rolleyesovaj je blog predugo stajao zaboravljen.... Shvatite ga kao moje osobno igralište gdje se bez straha mogu razbacivati riječima, snovima, slikama i idejama. Shvatite ga kao paradu uzaludno potrošenih sati u virtualnom svijetu. No, kad vas zamolim da pomognete , molim vas, shvatite me ozbiljno.

VISINA:167 cm
TEZINA:66,100 kg

CILJ:54-56 kg

Mozete mi se obratit na :
alexandraa_8@hotmail.com

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Nikad za nikad me ne bi ovakvu pogledao....no
Music Video Codes by VideoCure.com










u ogledalu ne zelim vise vidjeti istu onu predebelu glupacu,zelim vidjeti prekrasnu samopouzdanu curu koja je NAPOKON ostvarila svoj cilj i koja voli svoje novo lijepo tijelo!!!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
...zelim ovakav struk...i butine....a ne moje DEBELE.....

zivotna teznja za savrsenstvom i samokontrolom kao kljucem uspjeha koja uvijek iznova vodi do neprestanih padova i samoanaliza koje rezultiraju jos cvrscim stavovima o destrukciji i pozrtvovnosti jer bez toga savrsenstvo nije moguce...ja ili ana/mija pitanje koje otvara bezbroj kontradiktornih mogucnosti,ali samo jednu mogucu i zeljenu stvarnost...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
-------------------------------
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
-------------------------------
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
-----------------------------
.....Ustrajat cu do kraja....moram vjerovati u sebe...i pobjediti debljinu...