GOLDEN CLASSIC COLLECTION - Alan Johnny Allen 1.100 Alen Alispahić, pjesnik, Ljubav.Mir.Bolji dani. Čiča-Gliša 5 The House of Rising Sung Deda Žorž Cvr!ka Pije Sprajt Histerija žene 2 Osam Šezdeset 8-60 Rock and roll, i dr. kućne potrebštine vol. 1 Refreni za publiku 2x između strofa i 3X i dva puta po 4X Pop-shop Fakt Prevedeno sa engleskoga Textdžinica kod Alena Izvod Iz Matična Knjiga Pjesama Onako. Pomalo, onako. I Ja Sam Tebe Bodrio Kao Lav Dobivam na penale Alenčić Versijatrija Fusnote To su takve pjesme Sad je sve jasno Timski duh.Timski duh. Timski duh. Coffe Break To možda samo tako misliš, ali ne misli ni ja Dežurni dispečer Ovaj Rekao Bih Tačno Da Mislim Štaznam Dovoljno je

ALEN ALISPAHIĆ

13.06.2022., ponedjeljak

Pjesma za 11.6. 2022 i za 12.6.2022 retroaktivno


Dakle, pjesma za dan 11.6.2022

Što propustim uraditi danas gledam to uraditi čim prije,
ako Bog da, čim prije stignem
Ovaj i ovakav kontinuitet kao podrazumijeva se
Ne bih znao reći, možda sam čovjek koji je, na ovaj način
napisao milion, milion i po, možda i dva miliona pjesama

Ali, da vas ne lažem: rad je stvorio čovjeka ali pjesnika
i ne toliko
Svako ima svoju normu, svoj ovogodišnji ili sezonski plan
Ja možda i nisam samo slučajno takav
Ja sam možda takav slučaj

Jednostavno, iskren da budem, nisam mogao ni zamisliti
napisati pjesmu za sutra a da znam kako su mi ostale nenapisane pjesme
za 11.6.2022 i, ova naredna numera koju gledam da nadoknadim za 12.6.2022
Jednostavno, kad sam vidio da će i 14.6. a nemam pjesme gotovo sam
blokirao, počela je da me hvata panika

Sad je lakše, pjesma za 12.6. 2022

Čovjek ne treba da sebi stvara nepotreban pritisak
Pogotovo ako si kreativac imaš dovoljno stvaralačke napetosti
Još je sam sebi stvarati dodatno
Gotovo nekritično

Ionako je... a vidiš, sam kako je
Od mene se uvijek traži kao na neki način
Od mene se uvijek očekuje takav pristup kao da sam uvijek imao
najbolji uvid
Možda sam nešto prozreo prije svih
Negdje pronašo bolji svijet

Ali, ako sam nepokolebljivo siguran u sebe i u svoj rad kao samopouzdanje
Vjerujem, sa druge strane, podjednako sam osjećajan i nježan
Ne bi me čudilo, da se upravo analizira i moja seksualnost, pozivajući se
na Froyda.
Meni u posljednjem stihu ostaje da istaknem poatnu ali kao da misli su mi, trenutačno
odlutale.




Oznake: Književnost, literatura, lirika, lektira, art, poetry, poetika


- 06:06 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.