GOLDEN CLASSIC COLLECTION - Alan Johnny Allen 1.100 Alen Alispahić, pjesnik, Ljubav.Mir.Bolji dani. Čiča-Gliša 5 The House of Rising Sung Deda Žorž Cvr!ka Pije Sprajt Histerija žene 2 Osam Šezdeset 8-60 Rock and roll, i dr. kućne potrebštine vol. 1 Refreni za publiku 2x između strofa i 3X i dva puta po 4X Pop-shop Fakt Prevedeno sa engleskoga Textdžinica kod Alena Izvod Iz Matična Knjiga Pjesama Onako. Pomalo, onako. I Ja Sam Tebe Bodrio Kao Lav Dobivam na penale Alenčić Versijatrija Fusnote To su takve pjesme Sad je sve jasno Timski duh.Timski duh. Timski duh. Coffe Break To možda samo tako misliš, ali ne misli ni ja Dežurni dispečer Ovaj Rekao Bih Tačno Da Mislim Štaznam Dovoljno je

ALEN ALISPAHIĆ

22.02.2022., utorak

Sretno dijete

Uporan sam čovjek i izgurat ću to
Ja sam zacrtao sebi poživjeti dugo, proživjeti vitalne i lijepe godine
Narednih 33 uspješnoga književnoga stvaralaštva i kulturnoga djelovanja
Route 66 to sam nazvao, a onda još 33 godine imam do Stoje.
A onda i 99 Zlani jubilej.

Treba stariti pošteno doslijedno istančano i mudro
Ja sa ovim nemam problem i vas navikam na ovo
Dijelom i zbog pjesama svojih jer samo ove godine 2022 a još nije ožujak
Imamo već jednu pjesničku zbirku i praktično dva romana.

Uvijek sam bio sretno dijete i ja mislim da ne treba puno za sretnu starost
Treba znati bivstvovati i trajati i to na jedan dostojanstven način
Umiješan sam čovjek nekako oplemenjen moja spoznaja je kao Zen
Prirodno inteligentan kao voda, čisti rock and roll i druge kućne potrebštine


Zaista zaista kažem vam, kad vam kažem

Zaista zaista kažem vam da je Žaklina kazala
kako joj je Nerma rekla da nisu sva kazivanja poput onoga
kojeg je Barba Allen kazao Jimmyiju a ni to da su Džo i Džek
shvatili da nema rekla-kazala što pripovijest kazuje.

Zaista zaista kažem vam još dok je Dženana kazivala
a kad je Nela kazala da mnogi kazuju samo da se nešto prikazuju
ako sam i kazala i gdjegod ukazala nisam činila ukaz, kazujem
samo po savjesti ne i po došaptavanju.

Zaista zaista kažem vam da je Nerma kazala
kako je Žaklina možda sve dobro kazala ako tu nema potkazivanja
ako su joj kazivanja tačna ako je Jimmy kazao ono što Džo i Džek
znaju otpočetka kako Barba Allen, Alan Johnny Barba Allen kazuje
kako treba. A kazivanje je čisto ko suza kao po naraciji.



Oznake: Književnost, literatura, lirika, poetika, art, lektira


- 02:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.