GOLDEN CLASSIC COLLECTION - Alan Johnny Allen 1.100 Alen Alispahić, pjesnik, Ljubav.Mir.Bolji dani. Čiča-Gliša 5 The House of Rising Sung Deda Žorž Cvr!ka Pije Sprajt Histerija žene 2 Osam Šezdeset 8-60 Rock and roll, i dr. kućne potrebštine vol. 1 Refreni za publiku 2x između strofa i 3X i dva puta po 4X Pop-shop Fakt Prevedeno sa engleskoga Textdžinica kod Alena Izvod Iz Matična Knjiga Pjesama Onako. Pomalo, onako. I Ja Sam Tebe Bodrio Kao Lav Dobivam na penale Alenčić Versijatrija Fusnote To su takve pjesme Sad je sve jasno Timski duh.Timski duh. Timski duh. Coffe Break To možda samo tako misliš, ali ne misli ni ja Dežurni dispečer Ovaj Rekao Bih Tačno Da Mislim Štaznam Dovoljno je

ALEN ALISPAHIĆ

18.01.2022., utorak

Neko je možda negdje neko rekao

Želim izbjeći ukalupljenost kao u šematskom prikazu
Lirska šira je slika od statističkih podataka
Možda sam prihvatio kako sam na putu, tečnije Route 66
Neko je možda negdje nekad rekao: "That is The Way. It is The Way."

Ja ako povremeno i krivudam nisam takva godišnja amplituda
Sezonski rečeno vlastitost je interval od sebe svoga da osobnoga ja
U prvi plan ne stavljam promijene kroz svoja lica
Znam da ima nečije ti, njegovo, ono, njihovo, njeno, mi i naše, one.

Vi ste mi uvijek, dragi prijatelji moje umjetnosti pružali snagu da ustrajem
U Vama sam našao riječi utjehe i nadahnuća, vrlo važnu vitalnost inspiracije
Prostodušni kao razumijevanje
Kao kad ne stavim naslov pjesme a svi znate reći direktno i sažeto šta je pisac
htio da kaže, kakva je to ideja vodilja jer se vidi da poantira
sa refrenom ili bez njega.

Oznake: Književnost, literatura, lirika, art, poanta, lektira


- 10:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.