alejandroland

28.03.2006., utorak

U subotu bio na kampiranju pa...

U subotu smo se ja i cura spakirali pokupili frndicu i na kampiranje. Mislili smo da će nas bitisamo troje kad ono!!!! Nas 8 je spavalo a bilo nas je barem 16. Da ne duljim oba dva dana se cugalo i prežderavalo! U subotu sam ronjao, prvo je pao neki ugor. Dva puta sam ga morao gađati jer mi se skinuo sa harpuna (mamumu), nisam mjerio al imao je bar 2kg. Barem sam skužio da kad se skine treba pizdu pratiti i vraćati harpun napamet. Jer kako je crn vrlo brzo se izgubi iz vida. Kasnije sam se motao po plićem na oko 6 metara. Kako sam kopao po rupama ugledao ja jednu glavu koja mi je zvučala poznato.Oooooo! Šargo moj. Kroz procjep sam ga napucao. Kad sam ga gledao u rupi izgledao mi je puno veći, al ni 35 deka nije loše :-) Kad sam se skockao krenuo sam malo dalje kad nakon par metara još jedna rupa. Spustim glavu dole i paf. Samom sebi sam se divio kako sam brzo prpoznao ribu gotovo istog trena pucao. Olala kako sam bio sretan, šarag od kilu i 20 se ne vadi svaki dan!!!!
Kad sam se sms-om pohvalo Erosu obavjestio me da su šarzi momentalno u lovostaju čega se moja blentava glava nije sjetila! Uzbuđenje i sreća su brzo splahnuli. Jebiga nije mi isto ulovit šarga kad se nadmudrujem s njim ili kad dođe pustit jaja u plitko pa gonjen isključivo nagonima ne kuži niš drugo. Jebiga nije to to! Tako da ih više neću dirat dok se ne izmršte ovaj..... izmrijeste. U nedjelju uz gadni mamurluk ipak sam krenuo u more. Tek tada sam shvatio da sam na ful zanimljivom terenu. Moram priznat da sam se jaaaaako dobro zabavljao! NJuškao ja po rupama kad opet, u trenu sam prepoznao ribu i odmah ispalio. Ne nije bio šarag, bila je orada od pola kile. Juuuuhuuuu! Prva orada ove godinei to fina! Nije ni premala a bogami ni prevelika. Kasnije sam maznuo još jednu lepu al nisam nju htio htio sam vranu! Valjda ću ih jednom naučit raspoznavat u mraku. Imala je oko 400 gr.
Ah da zaboravio sam reć da sam koristio gumenjačić u subotu. Više sam ga vozio da se vozim nego iz stvarne potrebe jer sam s njim išao svega 200 metara od mjesta kampiranja. Malo pušta vodu na spoju zrcala(ako se tako kaže) gume. Bez brige već mije stigao sikaflex tako daću valjda danas pokrpat to.
Jedva čekam idući zaron!!!!!!!!!!!! Možda bacim i koju sliku ako mi frendovi pošalju na mail.
Pozdraf!

- 10:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Kampiranje
Podvodni ribolov
Izleti
I još štošta....



Free Web Counter

Broj posjeta
Ne budi kretenoid, poštuj lovostaj

Drozd - trajno
Šarag - 15.3.-30.4.
Zubatac - 15.4.-15.6.
Kavala - 15.5.-15.7.
Kirnja - 1.7.-31.8.