alejandroland

05.10.2005., srijeda

Go fatto kilnuti un orada

U ponedjeljak nakon posla sam se našao s Vulfijem i Kuzmom i uputili se na Kamenjak. More je tuklo onako, ne previše ne premalo, laganini je i kišica počela. Flisnuli smo se u more i sporazumjeli se ko gdje ide. Zadnji sam ušao u vodu i nisam baš bio najsigurniji da smo se tako dogovorili, al štaje tuje. Oni su krenuli lijevom strano uvale a ja desnom. Bilo je mutno, ma zapravo nije, stvar je u tome da kako su valovi lupali stvorila se pjena pod vodom. Nije se vidjelo zbog balončića u moru a ne zbog dignute prljavštine. I tako ja uz obalu prema vrhu. Malo mi je bilo čudno ronjat pod tim uvjetima, kao da je bila bijela zavjesa na nekih 3 metra. Do cca 3 metra se vidjelo gotovo ok ali nakon toga niš! I tako ronjajući i radeći male čeke probao sam i na dublje od metra, nemate pojma kako sam bio sretan i zadovoljan kad sam skužio da mogu ronjat na 5 metara. Nakon očade su me zaj...... sinusi, valjda zbog krvi koja se skupila u njima pa nisam mogao kompenzirati. I tako nakon mjesec dana cca ja opet mogu ronit!!!! Napokon. Radeći čeke ribe su dolazile, mislim da su pretežno bili šargi. Stvar je u tome što je more nekako bilo "bijelo", gotovo sve mi je imalo istu boju samo u različitim tonovima, tako da sam ribu raspoznavao po perajama i crtama a ne prema obliku. Ribe koje sam viđao blizu "zavjese" mogao sam prepoznati/nagađati samo po repu. Po mojoj pretpostavci bilo je pun k šarga. Čeke nije bilo najlakše raditi jer sam bio u plitkom a valovi su me razvlačili na sve strane. Na dno sam se spuštao sa polupraznim plučima kako bi me čim više stislo uz dno i samim tim bi me more manje valjalo. Jedna od stvari koje su tipične kad se more tako ponaša je da riba dolazi sa svih strana i hitro al ako se ne reagira na vrijeme isto tako brzo i nestanu. Ronim sa Als100 koja i nije baš za takve uvjete, jer kako se riba brzo pojavi iz meni nepoznatog kuta ne stignem dovoljno brzo okrenut pušku i riba ode...... Nakon nekog vremena valovi su se počeli dizati i kiša je jačala, kapljice koje su mi padale na otkriveni dio lica su me doslovno boljele. Pogledao sam u smjeru gdje su Igor i Vulfi krenuli i skužio jednog od njih kako stoji na puntalu, pomislio sam "da mu nije neka lica pušku odnijela" :-)) I tako sam se i ja preumišljao dal da se vraćam ili da nastavim, u međuvremenu sam radio čeke na istom mjestu. Zaronio sam iza jedne stepenice i radio čeku na nekih 4 metra, leđa su mi bila otkrivena al se nisam previše obazirao na to jer ionako nebi imao vremena reagirat zbog ponašanja ribe u tim uvjetima. Odjednom mi se ispred očiju pojavila orada tek je izašla iza zavjese, kretala se prebrzo za moju pušku tako da sam odustao od jakog potezanja puške koja bi ju definitivno uplašila. Odlučio sam pričekati još malo jer sam imao još zraka. Odjednom iz istog smjera pojavila se još jedan, na sreću puška je već bila okrenuta prema tamo i PAF!!! Nisam imao pojma jesam li ju ili nisam. Stvar je u tome što se riba vukla po zavjesi i kako sam puknuo i strijela i riba su nestale iza nje. Počeo sam potezati konop os strelice i ugledao mu kraj, još uvijek nisam kužio jel riba gore ili ne, kad se odjednom kraj strelice počeo njihat a ja nisam bio odgovoran za to. Uuuuuu da vidite radosti! privukao sa ju sebi i kao što i obično radim, krknuo sam ju i odma stavio na nizac a tek onda skinuo sa strelice (to radim zbog neugodnih iskustava sa nekoliko cipla).
Kad sam se vratio komentari su bili "prava dapiranovska" nagađali smo da ima oko kilu, kilu i po. Kad sam došao doma išao sam kod susjede (jer ja naravno nemam vagu) i izmjerio 1,400 gr prava dapiranovska!
Ah da da ne zaboravim po povratku sam maznuo i pica al da budem iskren nemam pojma koliko je imao.

- 13:49 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Kampiranje
Podvodni ribolov
Izleti
I još štošta....



Free Web Counter

Broj posjeta
Ne budi kretenoid, poštuj lovostaj

Drozd - trajno
Šarag - 15.3.-30.4.
Zubatac - 15.4.-15.6.
Kavala - 15.5.-15.7.
Kirnja - 1.7.-31.8.