A little bit about everything

nedjelja, 31.08.2008.

Nemam inspiracije

Čitaj naslov

31.08.2008. u 23:50 • 4 Ako želite srati stisnite ovdjeUkoliko vam je duša taknuta i želite sačuvati uspomenu...#

četvrtak, 21.08.2008.

Eto me nazad

Naime proveo sam desetak dana na Lošinju s tatom, njegovom, hmm, ženom/curom i njezinom djecom. Sin 21 i kći 16 godina. Bilo je tako.. prolazno.. ništa posebno. Uglavnom, zadnjih 5 dana sam, proveo, hmm pijano >.< Išli u disco preko noći i tako ^^ Dvije noći smo igrali Rizik..pijani... nije dobro završilo.. Sin joj je "malo" tanak na živcima pa pukne svaki čas, a pošto bilda i roka se proteinima izgledao kao zvijer i hiperaktivan je >.< Prvi dan smo se ja, on i još jedan njegov frend malo razišli oko pravila. Pa je on malo poludio i okrenuo stol i sve figurice ^^ naravno to je bilo nakon što smo popili 12 litara pive i negdje oko 4 ujutro. Malo smo probudili susjede i starce >.< Da skratim priču, iducu noć isti kurac, igrali rizik razišli se oko pravila i ovaj njegov frend ode jer mu je prekipilo. I opet dernek opizdio ^^ probudili starce opet.

Inače, pročitao sam 3 knjižice, i nije mi baš nešto ona tvoja Fio. Zapravo sjebano mi je jer mi svaka knjiga nakon Malazana i WoTa za kurac ^^

E, da, bacam si televiziju iz sobe. Dokurčilo mi što nemam daljinski, pa reko bolje da je nemam ^_^

Citat za kraj, inače Ueshiba Morihei je utemeljitelj Aikida.

Stvarnost je iznad natjecanja, a jedina istinska pobjeda je disciplinom nadvladati sebe.

Morihei Ueshiba

21.08.2008. u 00:20 • 5 Ako želite srati stisnite ovdjeUkoliko vam je duša taknuta i želite sačuvati uspomenu...#

srijeda, 06.08.2008.

Koichi Tohei



Evo baš sam se vratio s Velebita, tjedan dana sam bio na seminaru Aikida. Kada sam se vratio malo sam vrtio po Youtubu filmove poznatijih učitelja i naletio na ovaj. Tohei je jedan od najpoznatnijih učitelja, i najboljih. Kada sam vidio ovaj filmić shvatio sam i zašto.

Za sve koje zanima kako Aikido izgleda slobodno pogledajte ovo.

Inače, vjerojatno ću nastaviti s blogom :)

Ajde napišem nešto novog tu i tamo :D

06.08.2008. u 21:27 • 8 Ako želite srati stisnite ovdjeUkoliko vam je duša taknuta i želite sačuvati uspomenu...#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Ako si lijen i želiš se spasiti klikanja! Onda stisni ovdje!

Pročitajte! Nećete zažaliti!

83
U Umijeću Mira nikada ne napadamo. Napad je dokaz nedostatka kontrole. Nikada ne bježi od bilo kakvog izazova, ali ne pokušavaj neprirodno savladati ili kontrolirati izazivatelja. Neka napadači dodu kako žele a zatim se spoji s njima. Nikada ne progoni protivnike. Preusmjeri svaki napad i nepokolebljivo stani iza njega.

--Morihei Ueshiba --

U duh potpuno lišen
misli i emocija
čak ni tigar ne nalazi mjesto da zarije
svoje okrutne pandže
--Miyamoto Musashi--

Mislio sam sve vrijeme
Da sam učio kako pobijediti;
Ali sada shvaćam:
Pobijediti nije ništa više
niti išta manj nego izgubiti.
--Put Samuraja, D.T. Suzuki --

Pomisliti da više nikad neću
Pomisliti na tebe
Još uvijek znači misliti na tebe
Dopusti mi onda da pokušam ne misliti
Da neću misliti na tebe
--Taukan--

Ljudi koji žive smireno nisu
se povukli iz života.
Oni sve vide mnogo šire,
oni vole mnogo predanije,
vesele se svemu onome
što podivljao um više ne vidi i ne čuje
-Pam Brown-

Ne dopusti da beznačajne sitnice naruše smirenost tvog uma... Život je odviše dragocjen da bi ga žrtvovao za ono što nije bitno i za ono prolazno.
Ne osvrći se na nevažno.
--Grenville Kleiser--

Tihi je um bogatiji od kraljevske krune. To slatko zadovoljstvo, takve misli, takav san, blaženstvo je što uživaju prosjaci, ali često gube kraljevi.
--Robert Greene--

Duboko u duši, ispod boli, ispod svih uzburkanih vrtloga života počiva tišina golema, uzvišena - beskonačni ocean mira koji ništa ne može pomutiti; vrhunski mir same prirode, koji "nadilazi razumijevanje". Ono što tražimo u žudnjama strasnim, na ovo ili onoj strani svijeta, negdje gore, negdje vani naposljetku nalazimo u sebi.
--R.M. Bucke--




Izvod iz Daodejinga (Tao Te Ching) na engleskom

Some things proceed and some follow,
some puff hard and some breathe gently,
some are strong and some are weak,
some are secure and some are precarious.

Because of this:
Wise instructors avoid excess, avoid extravagance, and avoid arrogance.
-Saying 4, Personal Training-

The five colors blind people's eyes,
the five sounds deafen people's ears,
the five tastes numb people's palates,
riding and hunting preturb people's minds,
rare commodities impede people's minds.

Because of this:
Wise instructors favor the belly and not the eye,
Hence they choose the inner and reject the outer.
-Saying 14, personal Training-


Dodat ću još kad će mi se dati, ako imate kakvih pitanja o ovim citatima slobodno pitajte, moja malenkost će probati objasniti.



A klikni pa ćeš vidjeti

Luka(Djeca revolucije)
Lyran - Rafinirana glupost A kvalitete
Filip(Vaxsysl) - Tearsforsongs
Zita 'n' friends - Sudjelujte u ljutoj raspravi o čokolinu
Karlita - Stara poznanica kojoj treba reanimirati blog! KLIKNITE!
Jedan čovo kojeg treba čitati. - Također tvrdi da imam fetiš na fekalije! KAKAV BEZOBRAZLUK :D
Poet of darkness - ova cura se odaziva na Tuka i ništa drugo.
Living for past
Murdercute Happyrape - mislim da samo ime zahtjeva click



Ako vam nedostaje smijeha na dan današnji
Chris Rock - "Fuck her in the eye, blind the bitch!"
Umri od smijeha, obvezno pogledati


Aikido
- svi zainteresirani su dobro došli pogledati treninge, novi tečaj ubzo počinje

Anime stranice za ljubitelje istih
Naruto, Bleach, Dragonball, Pokemon
Bleach uživo
Naruto uživo