AL-ANON SPLIT

28.03.2008., petak

TREĆI KORAK

Razmišljanja o Trećem koraku

Iskustva iz cijelog mog života, moj način razmišljanja i ponašanja, dio su mene. To znači da se sve ono što mislim, kažem i činim, kao automatska reakcija odra- žava na ono što se oko mene događa.

Treći korak predlaže da od sada sam sebe naučim kako da postanem sposoban otvoriti se za pomoć putem moje Više sile. Ta pomoć može doći u više oblika, često preko drugih ljudi. Želim zadržati u svijesti da moj odnos prema Bogu ne znači samo moliti za Njegovu pomoć. Taj odnos ustvari znači: Ja znam da je po- moć tu i ja ću je prihvatiti.

To izgleda kao da ja stojim na obali neke rijeke, a moja djeca na drugoj strani, gladna, smrzla i uplašena. Meni na dohvat ruke leži čamac s toplim dekama hranom i odjećom. Hoću li ja stajati i preklinjati Boga da spasi moju djecu ako je on već u svemu predvidio što trebam činiti? Ne, ja ću uskočiti u čamac i od- veslati na drugu stranu, utopliti moju djecu, nahraniti ih i zahvaliti Bogu da je prepoznao moju nevolju.

Tako je i s drugim problemima koji se možda pojave. Sve dok još nemam vezu s jednom Višom silom, rješenje mojih poteškoća možda leži na dohvat ruke, ali ga ja previđam ili zaobilazim.

- 07:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31