AL-ANON SPLIT

20.03.2008., četvrtak

AL ANON MEDITACIJE

«Biti lud» ovako je objašnjeno: Nešto činiti uvijek iznova i na isti način i pri- tom uvijek očekivati drugačiji rezultat. U prošlosti sam pokušavao kontrolirati ljude, mjesta i stvari s uvjerenjem da je taj moj način ispravan. Poznavao sam moj utabani trag. Ali moj put, koji je bio sagrađen na tome da namećem svoju volju, nije više djelovao. Unatoč tome, ja sam i dalje pokušavao uvijek iznova. Bio je to ludi način življenja.

Razmišljanje za danas

Činilo mi se lako pokazati prstom na nerazumne ili samorazarajuće alkoholiča- rove odluke. Bilo je teže priznati da moje vlastito ponašanje nije uvijek bilo znak duhovnog zdravlja. Danas se mogu osloboditi toga da namećem svoju vo- lju. Ta jednostavna odluka doprinosi mom duhovnom zdravlju.

« Nitko se ne može vratiti tako daleko u prošlost i započeti sve ispočetka. Ali, svatko može
započeti sad i doživjeti sasvim novi kraj.»

As We Understood



- 07:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31