Opis bloga
Moj pogled na dnevno-političke aktualije.

Tu i tamo dodam nešto što s politikom nema veze. Uglavnom, ovdje je mali dio onoga o čemu razmišljam, što me muči ili na bilo koji način obuzima.
Ob(a)vezno štivo:

pollitika


Pollitika na YouTube:
pollitika na YouTube
U slucaju prijeke potrebe:
M.aktualije@gmail.com
Cinjenice ne prestaju postojati zato sto se ignoriraju.
A. Huxley
Ne mogu reci da ce stvari postati bolje ako se promijene. Mogu, medutim, tvrditi da ce se morati promijeniti ako imaju namjeru postati bolje.
G. C. Lichtenberg

Aktualije

srijeda, 13.06.2007.

Demokraciju (očito) ne može svatko podnijeti

Nađoh u svom imbox-u sljedeći e-mail:

od ALTernativac sakrij detalje 18:09 (prije 34 minuta)
za M.aktualije@gmail.com
datum 13.6.2007. 18:09
naslov Calling M. for democracy
poslano-od gmail.com

Poštovanje!

Prvo Vas toplo pozdravljam i želim Vam što više kvalitetnih dnevno-političkih osvrta. Naime potaknut emisijom g. Bage, gdje Vas je ocijenio kao jednog od najkvalitetnijeg blogera, javljam Vam se s nadom da možemo ispraviti jednu nepravdu ili bar ukazati na njeno postojanje...

Počelo je s uvaženim gospodinom Kirinom koji eto ruku na srce, doista ne razumije javni govor, da želim bit zločest mogao bi bit brutalniji, no neću. Registrirao sam se na YouTube servisu s naumom da tu i tamo, ovisno o video uratcima, komentiram relevantne mi političke osobe i njihove izjave. Kako sam u određenim godinama, ne pada mi na pamet davat "dječje" komentare. Imam eto gadnu osobinu da se isključivo bavim činjenicama, javno dostupnim podacima koje se teško ili gotovo nemoguće ignoriraju.

Prije par dana, zapravo jučer ili prekjučer sam u pauzi od posla malo tražio na YouTubeu nove zanimljivosti o domaćim nam veličinama i na moje iznenađenje došao do g. Milanovića, novog SDPovog šefa. Kako sam registriran imam pravo dodavat komentare jer taj video uradak je ispod svake kritike. Jednom riječju loše osmišljeni i još lošije kreiran isječak, no to i nije bitno jer je stvar osobnog ukusa i percepcije govornika. Bitno je to što sam prokomentirao tematiku klipa čistim i lako provjerljivim činjenicama, u ovom slučaju Ustavom Republike Hrvatske.

Uslijedilo je moje bananje, kod dva korisnika (Dibidus008, CroPasaran) koji su dodali/kreirali dotične klipove, i brisanje mojih komentara. Legitimna doduše mogućnost, ukoliko Vas netko vrijeđa ili na bilo koji način zlostavlja, no govorimo o činjenicama i pravom na slobodu govora. Linkovi na klipove su Vam ovdje klip #1, klip #2.I moje korisničko ime je ALTernativac , da možete provjeriti istinitost mojih riječi. I moji komentari postoje još na dva klipa, Milanović #1 i Milanović #2 , oba klipa su iste ili slične tematike pa sam na oba ostavio komentare, gdje ih još uvijek možete vidjet i uvjerit se u njihovu pristojnost i uvjerljivost!

I da ne bude nikakve sumnje u istinitost mojih riječi, u privitku Vam šaljem screenshot s YouTubea...

S poštovanjem ALTernativac


Image Hosted by ImageShack.us

Mislim, da ne povjeruješ... Ova inteligencija koja je napravila te video uratke, zabranjuje ljudima da ih komentiraju!!! (Iskreno, nisam imala pojma da se to uopće može.)

Jadna im je to demokracija. Rade klipiće u kojima prijete Jugoslavijom i starim režimom, a oni sami nisu sposobni podnijeti niti minimum demokracije. Jadno do beskraja.

ALTrnativac, thanx na info-u.

- 18:36 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

eXTReMe Tracker