travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us

O blogu, o meni, o svemu...

Ey, evo ja napravila novi blog.
Prošli sam nešta zeznula i više ga ne mogu (i ne želim) koristit.
Ime bloga (aj` uživaj) je zapravo nastalo od zajebancije u razredu,
zapravo, uglavnom između mene i Anje. To nema nekog prevelikog
smisla, ali se nama sviđa.
Pa, kako svi u boxevima pišu o sebi, mogla bi i ja:
zovem se Laura, moja mama me rodila jednog prekrasnog dana
19.6.``92. i svake godine na taj dan obilježavam svoj rođendan.
Idem u 8.c razred, a poslije toga ću vjerojatno u našu,
dobro nam poznatu gimnaziju.
Živim u Sisku, nekom prekrasnom, nekom odurnom gradu.
Meni je najčešće Sisak nešta između toga dvoje.
Najbolje su mi frendice Mimara, Anja, Roberta, Ivana, Tena...
Najfrendovi su mi Plavac, Matko, Matej, Volk...
Ima još i frendova i frendica, ali mi se neda nabrajati.
Šta se tiče glazbe, ja slušam sve i svašta.
Najviše mi odgovara rock, ali to ne znači da ne slušam ništa drugo.
Jedino šta mi ne odgovara je onaj teški metal i narodnjaci.
Ja još uvijek neznam kakvog će karaktera biti ovaj blog,
ali se nadam da će vam se svidjet. Pusa... kiss

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Ovo je blog moje frendice Roberte, ona piše uglavnom o sebi i o našem razredu. Naći ćete tu svega...
Vlatkin blog, nisam ga baš često posjećivala, ali bi trebala, a isto tako i vi...
Matejov blog, zapeo je na 3 posta i ne zna kak dalje, al eto i njegov blog, da se ne ljuti...
Okrugličin blog, ja ga osobno baš i ne poznam, ali sve najbolje o njemu...
Pi*** Horvat blog, obavezno morate posjetit, ne treba previše objašnjavat...
Ovo je blog od Plavca, ista priča kao i kod Mateja, samo što ima još manje postova...
Svenov blog, nemam šta komentirat, sami pogledajte...
Fičč, napokon počeo pisat postove, a ne samo stavljat pjesme i igrice, dobar je blog...
Volk, super lik i super blog, obavezno posjetit, iako mu je to sada stari blog...
Marijin blog, ostavlja mi komentare, pa je ja odlučila stavit u linkiće...
Lucijin blog, super cura i super postovi, ima puno inspiracije koju odlično koristi u pisanju postova...
Blog moje sestre i sestrične, neću vam komentirat, nego sami pogledajte...
Karlov blog, sami prokomentirajte kak znate, u redu je...
Mrgin i Volkov blog, super je, ima puno dobre glazbe i dobrih postova...
Mimarin blog, super cura, super frendica, super blog...

Koliko me dobro poznajete? OBAVEZNO rješit!

Provjerite koliko se vaš simpa zbilja zanima za vas i da li se vrijedi potruditi oko njega/nje ili ne...




opis slike



opis slike



opis slike













Eto, to sam vam ja...valjda...

LLight
AAmbitious
UUnreal
RResponsible
AAccurate

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



opis slike



opis slike



opis slike



opis slike



opis slike



opis slike



opis slike



opis slike



opis slike



opis slike



opis slike



opis slike



opis slike



opis slike



opis slike



opis slike



opis slike















nedjelja, 29.04.2007.

ŠTAFETA

E, ljudi,
Roberta mi je proslijedila ovu štafetu i sad bi ja trebala na pisat priču po rječima koje mi je ona zadala...
Rijieči su ove:
-sladoled
-stolica
-noge
-šešir
-kanta za smeće

Pa evo priče:
I tako hoda Roberta gradom sa sladoledom
Snjeguljicom u ruci. Svi je gledaju kakva je to frajerica sa Snjeguljicom u ruci...Na glavi joj se vijori prekrasni stari šešir kojeg je netom prije izvadila iz koša za smeće. Pošto je jako dugo hodala gradom, morala se malo odmorit. Otišla je do prve trgovine namještajem i sjela na prvu stolicu koju je vidjela.
Tak se ona odmarala dosta dugo, sve dok nije prošao neki pedofil pored nje i doviknuo "e, dobre noge, mala!".

To bi bilo sve od mene,
Roberta, nadam se da si zadovoljna pričom...
Ja je proslijeđujem
-svojoj sestri i sestrični
-mrgi i volku
-mariji

Riječi su vam:
-gol
-automobil
-najlonke
-višnja
-kondom
Sad se vi potrudite da od ovog napravite priču...

opis slike

|komentiraj 7| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.