Photobucket - Video and Image Hosting nemoć - Vrag nosi Manolo - Blog.hr


VOLIM
- kad su mi noge depilirane
- obuti visoke pete i urediti se, a na povratku ctrl+z sve to....


Photobucket - Video and Image Hosting

aime_meni@yahoo.com

Vrag nosi Manolo

petak, 14.09.2007.

nemoć

Što bih ja zapravo htjela -
Zaista bih htjela da mogu iskreno pisati svoj blog.... zaista! I to ne neki skriveni, već ovaj moj. Ali ne mogu tuzan. Neki bi me se tada odrekli - i to doslovno. Neki ogovarali.
Ovako se on sastoji od pokoje slike ili linka na album (koji onda opet sadrži cenzurirane fotke) ili kakvog posta sa skrivenim značenjem. Ne veseli me to - nikako.
Voljela bih dosta toga izbaciti iz sebe. Možda bi me netko i razumio, možda i ne bi ali ...
I želim podijeliti kako sam "i prvu operaciju i 5000-u proslavila na isti način. Pićem i s 2-e mrak ženske" ~ ako netko ne prati "Reži me" ovo baš i neće razumijeti. A ja sam sebi po nekim stvarima baš slična (mom) dr. Troyu - on i ja nikako odrasti.
Toliko je toga izdešavano (i dosta toga i boli) a ja to nikako da kažem svima.
I već mi je dosta što me od moje obitelji nitko i ne poznaje - kad bi vi to čuli pretpostavljam da bi mi umrli od smijeha. Pitali bi se - zar mi pričamo o istoj osobi, ma nije moguće sretan.
Ali tako mi je uvijek bilo lakše, klimati glavom i ići linijom manjeg otpora. Oni su sami zaključili da se ja napijem od 1 čaše vina (hallo party). Možda je tako i bolje.

Možda mogu početi nekom beznačajnom stvari poput - mislim da ću eksplodirati ako još jednom čujem kako je njen (valjda savršeni) sin nestao usred njenog rođendana (oni mislili išao napuniti auto benzinom) i vratio se s kolačima. On je tako uvijek pun iznanađenja ... bla-bla. A istina je - sin (najdraži) nije kupio ništa! I nazovem ja usred dana i pitam - "Kaj ste kupili mami za roćkas?" On meni - "Ništa!" Ja - "Pa daj odi bar po neke kolače ili neš' slično!!! Vidi jel' kaj još uopće radi". I to je cijela istina. Mislim, naravno da joj ja nikada ne bih rekla istinu. Čemu, nema smisla. Ipak sam iznad toga - ali još uvijek nisam iznad toga da gotovo svaki (jebeni) put to moram slušati!!! Grrrr bang

I željela bih pisati što sam sve "radila prošlog ljeta" - možda da ipak otvorim novi blog! wink
Imate prijedlog za ime??

- 18:35 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

my daily outfit

Photobucket

Spring time....