Photobucket - Video and Image Hosting generacijo moja - Vrag nosi Manolo - Blog.hr


VOLIM
- kad su mi noge depilirane
- obuti visoke pete i urediti se, a na povratku ctrl+z sve to....


Photobucket - Video and Image Hosting

aime_meni@yahoo.com

Vrag nosi Manolo

srijeda, 06.09.2006.

generacijo moja

Nebrojeno puta sam to dobila na mail .... a vjerujem da negdje i zaslužuje naći svoje mjesto na blogu!

Za svu djecu koja su rođena i preživjela 1950-te, 60-te & 70-te !!

Prvo, preživjeli smo i rođeni smo normalni iako su naše majke kad ih je boljela glava pile aspirine, jele hranu iz konzervi, pušile i radile do zadnjeg dana trudnoće i nikad nisu bile testirane na dijabetes.

U to vrijeme nisu postojala upozorenja u stilu "Čuvati daleko od domašaja djece" na bočicama sa lijekovima, vratima i ormarima.

Mi, kada smo imali 10-11 godina nismo nosili Pampers i pišali se u krevet.

Kao djeca, vozili smo se u autima bez pojasa i zračnih jastuka i nismo morali imati kacige na glavi kad se vozimo biciklom ili na rolama.

Pili smo vodu iz crijeva za zalijevanje vrta a ne iz flašica kupljenih u supermarketu. Dijelili smo flašicu Coca-cole sa našim prijateljima i NITKO nije umro zbog toga.


Jeli smo mliječne sladolede, bijeli kruh i pravi putar, pili Coca-cole koje su i tada bile pune šećera ali nismo bili debeli zato sto smo se STALNO IGRALI VANI.

Izlazili smo iz kuće ujutro i igrali se cijeli dan, sve dok se ne upale svijetla na ulici, skrivača, planova, pikulanja, partizana i Nijemaca, kauboja i indijanaca, zaloga, fantoma i svega ostalog sto je samo dječja mašta bila u stanju smisliti.

Nerijetko, nitko nije mogao da nas nađe po cijeli dan. I nikad nije bilo problema...
Provodili smo cijele dane praveći trokolice od otpada iz podruma, spuštali se niz ulice zaboravljajući da nismo napravili kočnice.

Nakon par padova, slomljenih prstiju i modrica naučili smo kako da riješimo problem.
Mi nismo imali imaginarne prijatelje ni probleme sa koncentracijom u školi.

Nama nisu davali tablete protiv hiperaktivnosti. Mi nismo imali školskog psihologa i usmjerivača pa smo ipak završavali nekakve škole.

Nama nisu prodavali drogu ispred škole...

Mi nismo imali Playstation, Nintendo, X-box, nikakve video igrice, nismo imali 99 kanala na televiziji (samo dva), nismo imali video rekordere, surround sound, celularne telefone, kompjutere, Internet, chat rooms.......
MI SMO IMALI PRIJATELJE
I MI SMO IŠLI VAN
DRUŽITI SE S NJIMA !

Padali smo sa drveća, znali se posjeći na staklo, slomiti zub, nogu ili ruku , ali naši roditelji nikada nisu išli na sud zbog toga.

Igrali smo se sa lukovima i strijelama, pravili katapulte i bacali petarde za Novu godinu i sve smo to preživjeli bez posljedica!

Išli smo biciklom ili pješke do prijateljeve kuće, zvonili na vrata ili jednostavno ulazili u njihovu kuću da se družimo i budemo zajedno!


Kad upadnemo u probleme sa zakonom, roditelji nisu plaćali kauciju da nas izvuku.
U stvari, bili su cesto stroži nego sam zakon!

Posljednjih 50 godina su bile najplodonosnije godine u povijesti čovječanstva.

Naše generacije su proizvele najbolje izumitelje i naučnike do danas.

Imali smo slobodu, pravo na greške, uspjeh i odgovornost.
I naučili smo da živimo s tim !

Ako i ti pripadaš toj generaciji?

ČESTITA
M!


Moram priznati da mi je drago da sam i ja živjela dijelom u toj generaciji. Nismo imali previše, ali zato je sve nekako bilo slađe - morate priznati...
Sjećam se spuštanja niz "brdo" sa malim plastičnim skijicama, rađenja zimske kućice u vrtu, pečenja krupira i kobasa na vatri, sjećam se kućice iza kuće, tajne "crvenog pečata", sjećam se svega...
Čak žalim pomalo današnju generaciju djece. Ja svoje djetinjstvo ne bih mijenjala ni za što - pogotovo ne za tehnološki i digitalni "napredak" .... iako, mora se priznati da nisu to smislili oni nego MI - ti isti koji su imali prekrasno djetinjstvo na neki način smo ukrali njima pravo na njihovo neiskvareno, nevino, savršeno djetinjstvo iz susjedstva.

- 21:23 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

my daily outfit

Photobucket

Spring time....