Photobucket - Video and Image Hosting Vrag nosi Manolo


VOLIM
- kad su mi noge depilirane
- obuti visoke pete i urediti se, a na povratku ctrl+z sve to....


Photobucket - Video and Image Hosting

aime_meni@yahoo.com

Vrag nosi Manolo

srijeda, 30.08.2006.

sretan (za) rođendan

Dugo sam razmišljala što Darlingu kupiti za rođendan - što pokloniti nekome tko ne voli poklone!?!
Ako kupim majicu, cipele, parfem (uobičajeni, dobri, poželjni pokloni za ženu) to će više razveseliti mene nego njega.... trebalo je naći nešto što nije doživio, a iskreno to je teško.

Razmišljala, razmišljala .... i slučajno naišla na idealan poklon - kočiju!!!

Photobucket - Video and Image Hosting

Poklonila sam mu romantičnu predvečernju vožnju kočijom .... po uskim ulicama našeg grada - vozio nas je kočijaš i konjo. Polako i nježno .... Darling je bio sretan kao malo dijete.

Ni ja nisam ostala nenagrađena ..... jer nakon vožnje sam ga odvela na večericu ....
i dobila neuobičajen iskaz njegove ljubavi...

Photobucket - Video and Image Hosting

Zaista te male stvari čine - život.

- 22:03 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 28.08.2006.

odmor za oči

Photobucket - Video and Image Hosting
Costinha – Petite – Pauleta (football wall street)

Naslov je bio..."evo zašto su portugalci trebali pobijediti"... (na world cup-u)

Evo zašto bi portugalci trebali raditi u mom "uredu" je moj naslov!!!! :D

Kad vidim ovakve fotke zaista mi je nekako lakši i ljepši početak tjedna. Ma jesu nogometaši i samim time malo priglupi; nogometaši vam - svi do zadnjega - imaju tu 1 istu crtu koja se zove tupost. A mislim, kad vam glava služi samo za lupanje loptom o nju - nije ni čudo... ali nema veze pa ne smeta to nama.... što će nas dvoje pametnih (izjavila jednom 1 pametna žena).

Tupi ili ne meni su naprosto savršeno građeni - a kad su k tome još i u odijelu čovjek zaboravi i da su nogometaši...

- 10:43 - Komentari (19) - Isprintaj - #

nedjelja, 27.08.2006.

najljepši dani

Nakon mnogih kišnih dana s nekim drugim, nakon ljubomore, nakon mučenja... moje nebo već 3 godine - krasi duga!
Sve je lakše, ljepše i ... u duginim bojama!!!
Volim te i sretan rođendan!

Photobucket - Video and Image Hosting


- 21:16 - Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 26.08.2006.

bilo je...

Bilo je odlaska u kino "United 93" (odličan)
bilo je sunca i lijepog vremena
bilo je gužve ali na suprotnoj strani ceste
bilo je puno sunca i toplog vremena
bilo je odlaska u ljekovito blato
bilo je odlične muzike u kafiću kraj blata
bilo je slatkih konobara i stola i klupica za popest se uz tu muziku
bilo i kupanja u Malinskoj
bilo i ispijanja likera pred finu večeru
bilo svega

ALI NIJE BILO NJIH.....

- 22:21 - Komentari (6) - Isprintaj - #

četvrtak, 24.08.2006.

jebote al' ima idiota

Ustanem se u 5:35 - lovim bus za Krk gdje stižen na vrijeme u 7:13 jer majstor, koji je za***ao pad na balkonu urezanom u krovu (koji je iznad dnevnog boravka) tako da ostaje voda, dolazi oko 8:00.
Čekamo mi, čekamo.... zovemo 1x, 2x, ostavljamo poruke. Ništa!!!! A u pm!!!!
Kreten se nije ni javio, a kamoli pojavio.
Zvao oko 21:00 javiti da nije došao - no shit kretenčino!!!!! Kao dolazi sutra - a to što naš sat rada skupo košta i nemam namjeru trošiti vrijeme na njegove idiotarije i to što sam potratila dan - nikome ništa!!!!

E nakon toga dolaze 2. "majstori" rade krov - a nemaju ni štemalicu, ni kabl, ni čekić - nikaj - pa kaj si onda došao!!!!
Naravno sfušaju posao do jaja - zabiju najilon (sprečava nakupljanje vode) na dašcice umjesto ispod njih!!!! Pa bit je da voda otiče, a ne da ostaje pod krovom!!! To znam i ja - ono blond chick.
Nakon toga (micanje crijepova, ponovno slaganje,... e da kažemo im zabij čavao u svaki crijep!!! jer to je sjeverna strana i kad zapuše bura sve leti. Da, da bude. Makneš se na sekundu i naravno nije zabio! Pa zabi jebeni čavao u svaki crijep!!! "Pa zašto?" kaže on. Zato jer smo tako rekli - eto zašto!!!!) zadnja 2 reda crijepa su preravni i voda ne odlazi baš by the book - i kažem mu to - on meni pogledaj bolje!!!! Ma je**m ti ma**r - nisam čorava idiote!!!! I Darling i buraz i ja - grakt, grakt i opet nije sve kako treba.
I to sve zato kaj se čovjek koji nam je radio prošle godine ozljedio. Joj, zakaj!?
Izludila sam skoro!!!!


- 22:47 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 22.08.2006.

Peroj - Vodnjan - Pula - rt Kamenjak

Ponovno sam natrag - evo sjedim za kompom i radim.... tražim što se sve ima za popratiti. Uvijek se ti dani odmora čine tako daleki, iako sam se samo još jučer kupala na rt Kamenjaku i uživala u Darlingovom zagrljaju. A sada je on na 1, a ja na 2 kompjuteru i svatko radi svoj dio posla..... a trebat će i skijanje platiti - mora se raditi :)

Nego, bilo je kratko ali jako slatko!!!!

OD POČETKA:

Odsjeli u Peroju (Hotel Villa Letan) malo mjesto nedaleko Pule i Vodnjana.... malo mjesto prepuno vila i hotela.... U njemu nema ništa posebno specifično - malo istarsko mjesto. Reklo bi se - idealno za pravi odmor. Igrali tenis, plivali, vozili se biciklima. Slika desno je Slavoluk Sergijevaca (Zlatna vrata) u Puli.

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket- Video and Image Hosting

E sada Vodnjan - Umjesto čuda Vodnjanskih mumija ja bih rekla ČUDO VODNJANSKE ARHITEKTURE - mislim, slike će vam sve reći....

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting

npr. ako vam ne treba prozor - naprosto ga zažbukate skupa sa škurima (rolete) i to naravno izvana; a ako ste slučajno mislili na ćošak kuće nečemu služi - kao npr. maloj sitnici poput stabilnost kuće - ma ne, ako vam smeta za autom ući u dvorište samo vi to lijepo stucite...


Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting

E ovo pak nisam nikada nigdje vidjela, a dosta putujem - to je valjda ono da se može gledati kroz prozor (i s doljnje strane) da štogod ne promakne i u zimskim danima. Stara i nova (pvc) verzija...


Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting

npr. nađeš prozor ali ne odgovara baš okviru kuće, ma nije bad - pa to se zažbuka.... Ko? Urbaništički plan - što ti je to, bolan!?
Jer naime, na ulicama se čuje dozivanje tipičnih istraskih imena poput ... Ervine itd...


Zatim sv. Foška - mjesto strujanja pozitivnih energija. Crkvicu nisu došli otvoriti, iako im je "radno vrijeme" samo nedjeljom u 14h, ali u blizini je Peroj (jedino crnogorsko selo u Istri) pa je razumljivo :D

Photobucket - Video and Image Hosting
photo by Darco

I šećer na kraju rt Kamenjak - mjesto iznimnih prirodnih ljepota i specifičnosti..... poput BAR-a
Bar je bar u trstici prepun raznih izmišljotina a pri tom je self-service bar. Tu se nalaze i lude ljuljačke, vrtilice, tobogani, stol za ping-pong, .... razna čudesa i ogromno je....

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Spider net .... :)

- 11:07 - Komentari (8) - Isprintaj - #

petak, 18.08.2006.

4 tornja - II dio

voljeni grad Rab

Photobucket - Video and Image Hosting
photo by Darco

Jučer imala jedan od onih radnih dana koji to i nisu.... osim što sam za to morala ustati u 4:30 sve ostalo je bilo 5+
Vožnja do odredišta uz malo kašnjenje flomića - novi "radnik"... ugodna, jer obožavam gledati stijene na putu do Raba.

Vožna "Eko brodom" (koji kako Softi kaže - ide na brokule :D) i upucavanje light by dečka koji radi na brodu. Standardan zavšetak vožnje gdje tip uvijek kaže nešto poput :"pa daj se javi slijedeći put kada dodješ. Imam ja barku pa ću te provozati" - e mali nije mene lako "izvozati" :D
Nakon što je pažljivo propitao imam li dečka.... (moram priznati da često uspješno izbjegnem postojanje Darlinga).
Vožnjom brodom zaradila i Čehi crnjenje :D - žasuuu....

Photobucket - Video and Image Hosting

Najbolji dio slijedio je nakon finog ručka - courtesy by, gradski proračun grada Rab. Tako da mali s broda; nisi me provozao ali si "vodio" na fini ručak :D
Naravno da nismo morali platiti parking - ufff što je lijepo biti press.

Najbolja plaža, skoro pa ikad, plaža podno Santosa - od milja zvana plaža santa.
Mala uvala ispod stijene - mali raj i čisto more. Nisam se dala iz vode .... kao opčinjena vraćala sam mu se čim bih izašla van na obalu.
Baterija na fotiću krepala tako da nemam slika mog malog raja....

Sutra nastavak na Peroju....

- 20:57 - Komentari (6) - Isprintaj - #

četvrtak, 17.08.2006.

4 tornja

Sutra (tj. danas) sam na 1 od mojih najdražih otoka - RAB.... i njegove draži...
Radi se opet... ali nije bad jer nije gužva pa će biti vremena za kupanac i sunčanac.... :)


- 00:01 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 15.08.2006.

ljerka uličić... (Lois Lane )

Gledala ja jučer Supermena..... (oh, Bože... - zašto!?)

Taj izbor glumice - pa to ni nije Lois Lane (zna se kako izgleda Lois i zna se kako izgleda Superman - jer bez toga to nije to... ;) whatever)
ali.... došla sam do "zakljlučka" da je Lois obična - bitch!!! Da - bitch....
jer Clark Kent joj nije dobar (iako je on Superman - isti onaj koji ju voli i koji bi za nju napravio sve...).

Sve to me ipak nekako nagnalo na razmišljanje tko li je (i imam li ga uopće) supermen mog života?
Što je za mene supermen?

Ponekad bih da me netko jaaako zgrabi, digne i obujmi me oko sebe (+ oni njegovi mraak pokreti bokovima) - kako je to ex-oliki učinio....
Darling je malo slabašan i ima dana kada mi to jako smeta; jer nekada bih zaista da me netko shewi u zraku i to dugo i jako..... :D

A onda opet ..... on je kao Clark - "skriveni" supermen, neprikosnoveni heroj mog srca. On čuje i vidi sve. Svaku moju nevolju dočeka spremano; ulovi me i u naručju odvede u sigurno....

A što se recenzije filma tiče - ovako - ako baš jaako pada kiša i ne igra ništa osim toga - onda odite ubit 2h i 15' - inače ne....


- 22:33 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 14.08.2006.

nema te više.... nema te

Još jedan tipičan dan "u uredu".
Danas smo snimali o kostima koje su izvirile na groblju Volosko (mjesto nedaleko Opatije), baš krasno - kaj ne!?
To sve i ne bi bio (i nije, meni) neki bad da su ti nadležni ljudi o tome obavijestili policiju ili makar kosti dali na analizu.... jer kao kosti su predebele da bi se radilo o čovjeku. Kao da oni znaju!!!
Možda je taj imao teške (i deblje kosti) :-D no Moki, daj... pokaži malo pijeteta.
I tako, grobar ono, tipično smiješan lik (iako ja zaista volim te ljude "iz naroda", tako su topli i iskreni).... kaže: "...Tamo su nešto čaprkali, radili i onda meni rekli kakve su ono kosti. Ja sam rekao da nema nikakvih kostiju. Kaže ima...." umalo sam se počela smijati.

I tako....kao što rekoh - još jedan dan "u uredu".

- 18:20 - Komentari (2) - Isprintaj - #

nedjelja, 13.08.2006.

srce od kamena

Što reći kada dobijete bezbroj poruka, poziva "upomoć", žaljenja za nedoživljenim trenutcima.... poziva na phone sex .... dugosatne razgovore o slomljenom srcu (na pola - kako on to kaže), o šetnjama, o sastancima (kod 9-tke) - o mojih 3 min kašnjenja i o njegovih 15 min ranjenja; o trčanju u zagrljaj, o ljubljenju ispod dunje, o kasnonoćnim sastancima u njegovom kvartu....

Kako je to bilo davno (i tako bezbrižno).

Što reći ako je to netko jednom jako važan... sada tuđi (i zaboravljen).... netko srca kamena (čije sam ja okamenila, ili tako on kaže).

Moram priznati da ga nikada nisam zvala ljubavi, da sam bila hladna i zahtjevna; da je na štakama po snijegu hodao do mog kvarta - udaljenoh 20-ak minuta hoda (zdrave osobe) samo jer sam se naljutila.
Moram priznati da me je volio, i još na neki način jako voli i da to nisam zaslužila... i da sam bila kuja.
Moram priznati da me nitko tako nije volio.....

Stoga... sorry ako ti je zbog mene srce kameno.


- 12:51 - Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 12.08.2006.

oči boje techno jeseni

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

- 14:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 11.08.2006.

mene me nema, a i ljeto

Vanjska temperatura mizernih 23 stupnjeva!
A i današnja PALAČINKIJADA me previše podsjeća na jesenski đir...
Knjiga, a i ja za stolom - na ljeto me još samo podsjeća saznanje da još idem na kratki odmor, ovaj put s Darlingom.
Još me čeka Istra i onaj fantastičan čar pakiranja. Da li ponijeti ove ili one hlačice - najbolje obje! Koliko suknjica, majčica će mi biti dovoljno!? ... Pranje i pakiranje odjeće....
Ponijeti ću SVE kao i uvijek. Ne vjerujem u racionalizaciju ljetnog pakiranja - ja ponesem sve - nikad se ne zna :)


- 18:39 - Komentari (4) - Isprintaj - #

četvrtak, 10.08.2006.

retrospektiva

Gledajući (za sada) natrag, čega se sjećam!?

Photobucket - Video and Image Hosting
photo by Moki

Kronološki:
ZAGREB - SUNČANICA i neobavljeni poslovi. Glupe li bolesti. Osjećaš se zdravo, a nisi. Povraćanje i upala mozga koja zahtjeva 0% moždane aktivnosti.... ako sam ju dobila - to mi je valjda potvrda da mozga ipak imam smijeh.

RAB
Rapska fjera i draga Tanja i njeni najbolji kokteli.

RIJEKA - rad, rad i rad da bih ipak imala malo godišnjeg.... bilo je tu svega - Biološkog kampa (usisavanje pauka), Task force (arheološke iskopine), Gromom satrani turisti (e to je bad)......

Posjeta dragih: Hard Core i Damage i konstantan - da li bi možda mogli, ako ne bi bio pre veliki bad itd.... :) ma volim vas pa znate to i sami....

POVIŠICA đir :)

CITY BITCH PARTY (27.7.06.) - e na što smo spali :)

CRES - kao sa 16, boca bambusa i dobra ekipa.... još sam se jednom uvjerila kako nemam mjere sa malo više alkohola u sebi. Previše poznanika vidjeli i drugi dio mene.... a jeb'ga - kud sve u životu tud i to :)
Valjda ne zamjeraju i još važnije - valjda ne pričaju.

NOVALJA / PAG
Di će purger (Damage) nego u Novalju :) još ak je EX prerastao u BEING AGAIN.... onda se isplati :)

Novalja - Novalja:
red-bull vodtke, strško, ex-oliki frajer rođen istog datuma kada i sadašnji...e to nije lako naći. Cocomo i izlazci u 2 ujutro....lijeganje rano ujutro. Hoćemo gospodo po malo... kao što rekoh... kad sam imala 16 :)
Ludi BMW za vikend i Deutschland-Deutschland über alles...

Zmelgoway narukvica.

Kradljivi konobar vs Najdraži konobar.

Još jedno ljetovanje s "kokama" - koje da se trudiš ne može biti loše....

Photobucket - Video and Image Hosting

KRK
Kitolike lignje, kupanje uz pjesmu gromova, Hard core, ff, Darling (ah da, i on se pojavio u kombinaciju - jer i od njega je bio godišnji :)) i ja.


- 17:09 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

my daily outfit

Photobucket

Spring time....