Photobucket - Video and Image Hosting Vrag nosi Manolo


VOLIM
- kad su mi noge depilirane
- obuti visoke pete i urediti se, a na povratku ctrl+z sve to....


Photobucket - Video and Image Hosting

aime_meni@yahoo.com

Vrag nosi Manolo

ponedjeljak, 17.07.2006.

off line

Par dana ću biti wireless..... pa se javim poslije

- 13:18 - Komentari (3) - Isprintaj - #

subota, 15.07.2006.

Jučer, danas, sutra...

Bila jučer na Urbanu - bio genijalno!!!!!
Tim više što je u toj napuštenoj tvornici Torpedo.... genijalna svirka kojih sat i pol...

Uvodni instrumental - "Mjesečev rog" dok se Urban, odjeven u suknju nalik krinolini sa srebrnom trakom po sred glave (od mjesta gdje se spajaju obrve pa do kraj glave, skoro do kralježnice) polako spuštao duž rampe postavljene u sredini tvorničke hale do pozornice. A tamo - operni orkestar i Bjelinski....

Odlična svirka, odličan nastup, genijalni efekti - inspirirani ostavštinom (u zadnje vrijeme nezaobilaznog) Nikole Tesle.
Tako da je npr. frajer sjedio na nekoj metalnoj "gljivi" visokoj 2 metra - sav "presvučen" u tanko metalno odijelo + cno odijelo i polu cilindar preko toga - FRAJERU JE IZ ŠEŠIRA I RUKE SIJALA STRUJA - KAKO JE MICAO RUKU TAKO SU SE TE MALE MUNJE SPAJALE I SA STUPOM.... totalno super.

Bjelinski je pak poseban doživljaj - kad on svira sint to zvuči kao ona stara reklama gdje onaj frajer svira gitaru s bocom Coca-cole.....nevjerojatno nestvarno i odlično u isto vrijeme..
Alan je izgledao mrak u toj crnoj košulji - mogao si ju i skinuti - vidjela sam da ti je bilo jako vruće, ja se ne bih ljutila - ajde, ajde Alane pozovi me na večeru - račun možemo podijeliti :)

Tako je lijepo biti PRESS, sjediš uvijek naprijed, uvijek ima mjesta, lijepe mekane stolice....


Danas ipak išla do Gorskog kotara - na dane ljekovitog bilja, naučila štogod. Kako koja ljekovita biljka izgleda i da ih kod nas ima tako jako puno - e to nisam znala.
Najbolji dio je što smo išli s njima u branje šumskih jagoda i borovnica - tako sam se najela.... :) :) mljac, mljac.
Sad sam mrtva - krepana - isjeđena ....

Sutra - baš bih mogla napokon malo na kupanje, npr. Darling, ja i Yamaha virago 535 i vjetar kroz kacige :)








- 19:41 - Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 14.07.2006.

"...mala zemlja - idealna za odmor..."

Upravi dolazim iz svoje kupaone - u kojoj iz WC školjke svira muzika (design by Darling), no nije to trenutno bit.... i čujem Vijesti za Čehe....nije ovo ni 1 godina da to slušam ali ovaj put me baš nekak raspizdilo...
Čak je i reklama za Bronhi bila na Češke....zakaj ja nikad negdje u svijetu ne dobijem Vijesti na Hrvatski.
Ah, da - zaboravila sam da smi mi "...mala zemlja - idealna za odmor...". Ma u k****.

Inače, danas sam i onako posebno raspižđena - jer sam čekala ispit do 14.7. da na kraju ne prođem pismeni!!!! headbang
Što mi i nije jasno kako - BAŠ SAM BILA ZADOVOLJNA KAKO SAM NAPISALA. Svih 5 pitanja sam napisala, i bila zadovoljna. Provjerila napisano nakon testa...i bila još zadovoljnija...baš ne razumijem!!!!

Toliko sam luda da mi se ni na Urbana (i Bjelinskog) ne ide... a trebala bih jer ću inače prošvikati do kraja...

Sad su pak Vijesti (i reklame - traju vec skoro 10 minuta) na Njemačkom - POOOLUUUDITI ĆU DANAS!
Danas neka sve lijepo ide u pm....

Možda da si kupim koju krpicu!? Možda me to malko smiri....

Sutra ću skočiti do Gorskog kotara malo - na polu izlet - polu rad.... Radimo prilog o Gorskom kao turističkoj destinaciji - Sutra je dan ljekovitog bilja, u Ravnoj gori - bogatstvo Gorskog kotra i odmak od svakodnevnih gužvi i pretrpanih plaža; biciklističke staze, neke izletničke rute....

Najbolje da si rentam bicikl i da se điram. Očekujem da će tamo biti kojih, ugodnih - npr. 25 stupnjeva :)




- 17:57 - Komentari (3) - Isprintaj - #

srijeda, 12.07.2006.

P. S.

Nego, kaj su se to svi u zadnje vrijeme posinglali!?

Iako priznajem, nema nikad tako dobre zabave nego kad si singl. Nek' priča ko što hoće.
Kad ti slobodno koketiraš, pa te zivkaju frajeri jer te ne viđaju gradom s nekim "smetalom"....
Mobiteli stalno zvone - party tu, party tamo - hoćeš doć? Povedi frendice!

A tek nezamjenjiv osjećaj kad se KOKE SPUSTE U GRAD...pa osjećaš okretanje za vama.... ili ufuri na plaži - OK - bez ovoga i lijepo živim. Pogotovo ak je ufur by un speaking, but still trying, english south Italians
- Napoli uzgoj..... joj Hvar - kako mi fališ :(

A da ja Darlingu dam ljetni dopust - ma ja.... pa da ga neka čopi i za "Novemeber rain" period.

(Možda samo mali odmor - nasamo....) pssss :)

- 15:48 - Komentari (4) - Isprintaj - #

RIJEČKE LJETNE NOĆI

Mali osvrt na Riječke ljetne noći..... ovo je 3. godina za redom i baš je super. Kazalište se seli van....vruće mu je zgradi i seli se na ulice našeg grada.

OTVORENJE:
fantastičan performans australijske grupe "The field" na 4 i pol metra..... slika vrijedi 1000 riječi.

(Nije neka slika, al genijalni su)

MIRISI, ZLATO I TAMJAN - V. Brešan
Genijalna predstava na obali!!!! U scenografiju je uključena i mol, i barka i more.... rasvjeta odlična - tako da sve svijetli iz mora....
A ja tako volim more.

Kuća, stara Madona - koja je nekada imala skoro cijeli otok ali ja nacionalizacijom sve izgubila, odličan Žarko Radić koji se sa ženom brine o Madoni - te dolazi u napast da Madonu liši života. I bez sumnje najbolja - Olivera Baljak - ljudi, koja transformacija.

Obavezno pogledati!!!

14.7. idem na Urbana & 4 u tvornicu Torpedo - ex tvornica prilagođena za scenska događanja (opere, koncerte...). Orkestrom koji prati Urbana na "3 čvora na trepavici" dirigira Alan Bjelinski - ima li što za dodati!? Ne, jel'da...

Također u Torpedu - fantastična Carmina Burana - prema ovome sam si organizirala ljeto. Kao, ovo je najvažnije, a onda sve ostalo. Tako mi je ranijih godina bio BITCH PARTY (www.darkoduda.com) naj genijalniji party IKAD - trajanja od podne pa do 7 ujutro....
A sada opera - ma nije da se stari....

Samo da još Hard Core dođe, a i Stetocina se nešto lud pravi...
A ništa, ak ne ranije - Motovun đir.



- 10:57 - Komentari (5) - Isprintaj - #

utorak, 11.07.2006.

HIPS DON'T LIE

Kupila ja sebi jučer kolače - kao, pojest ću lijepo sve i nitko neće znati. Darlinga i onako nema - nitko ne vidi, nitko ne zna, nikome ne smeta.
Al' vraga - bokovi će svima reći!!!! Ku****i *****i! Jer i radio postaje me - hvala vam lijepo - svakodnevno na to podsjećaju.
Sve u svemo, od tinejđerskih dana - ne lažu oni - kojih 5 kilograma..... Ufffff, zvuči puno i vjerojatno i je puno.
Da se brinem ili ne. Pretvaram se da se ne brinem - jer ipak od tada je i prošla pokoja godinica, al' nije mi ni to neka isprika, a ni utjeha.
Al' platim ja uredno teretanu - od mene oni lijepo žive. Platim, al' im ne smetam tamo. Doniram, svaki mjesec, mali prilog kako i dalje moji bokovi ne bi lagali.

P.S. za Softi - meni je to ime neprikladno za tebe!! Kad si Hard Core, a valjda ja znam...smijeh


- 07:50 - Komentari (4) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 10.07.2006.

ONES AGAIN

Još 1 pokušaj da OVAJ PUT stvarno i zadržim blog. Uvijek se nekako bojim da ta moja intima ne izađe baš na oči svima. Al' iskreno, zaboli me više sve....
Baš ću reći sve što mi padne napamet i sliku staviti - pa da svi vide tko je i što je lud.
Sliku ne možda odmah, al' budem.

Evo npr. moj marljivi susjed "the downliner" se recimo svako jutro kao prava vrijedna osoba digne oko 6 i od 7 počne bušiti i bušiti pod mojim prozorom. Da, da vrijedan je jako jer ni nedjelja nije za izležavati se u hladu - treba se raditi, da da (da pi*** ti ma*****a).

"Darling" je danas opet otišao na Krk i ostavio me samu u velikom stanu, a ja nekako ne volim biti sama u velikom stanu. Sva ta silna vrata su mi malo prejeziva...
Ma da mogu imati ljubavnika - imala bih. Nije da sam tako ružna da se ne bi našao kandidat, nego naspram njega ostali su tako minorni i dosadni i što sam više vani - to njega više voilm kiss.
A zajeb sam i ja...

Tko ima vremena danas pogledati Exkluziv neka gleda prilog o Liburnia Jazz Festivalu - biti će interesantnih faca. Znam iz 1 ruke - mi to radili. Savršena mi je ta Opatijska ljetna pozornica - kao da si ukoračio u 2 svijet. Žalosno mi je što je tako neiskorišteno i van sezone. Ogromne kamene zidine, platoi, palme...mjesto za ako već ništa drugo ono mraak birc. A oni imaju prekrasno kamenje i plastične stolce na 1 strani pozornici (mnogi ni ne znaju za taj dio - vodi prema paviljonu) i još 1 koji ima kao ok stolice ove sezone ali još uvijek vej ispod svog potencijala.

I znam da sve ovo i nije neka intima.....

P.S. samoj sebi. Sutra frendily Bruno Majić ima rođendan - pa mu šaljem puno pusa....


- 22:10 - Komentari (1) - Isprintaj - #

A!ME - obrt za kreativno stvaralaštvo

www.aime.hr

- 22:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

my daily outfit

Photobucket

Spring time....