html>
...when i`m gone,you`ll need love... - I don't wanna play the broken-hearted girl... - Blog.hr
05.09.2008.

...when i`m gone,you`ll need love...

I svaki sekund života mog kao da je zadnji.
Čujem otkucaje srca svog...Polako se stišavaju.nestaju.
Više ih nema.Zar ni mene više nema?Zar nestala sam u ovoj tužnoj noći uz knjigu koja mi je jedina potpora?
Svaka sekunda bila je uzbudljiva.Neke su bile tužne,jadne,njih je bilo više.
Ali neke se pak bile uzbudljive,dobre,vesele,iskrene.Njih je svakog trena bilo sve manje.I tako do zadnjeg trena kad su posve nestale.

Pričam s njom.Daje mi razloge zašto da to više ne uradim,a mislim se,uzalud pričaš,shvaćam te posve,ali uzalud objašnjavaš,jer smrt je moja sudbina.
Moje jedino,ono zbog čega sam uopće došla na ovaj svijet-da bi na kraju umrla.Smrt,jedini način da izađem iz života,pakla mržnje i nepravde,u kojem svatko radi što hoće.Oni dobri kažnjeni su užasnim životom,a oni zločesti podsmijehivaju se i imaju savršen život sve do jednog trenutka..Ali tako je to.
Bio dobar ili loš uvijek te na kraju dočeka smrt.Jer nikoji čovjek nije besmrtan,samo je Bog,u kojeg vjerujem,i znam da je žalostan jer ovako razmišljam,jer govorim stvari koje se pretvaraju u veliki grijeh.Ali ono što se događa oko mene je grijeh,ono što proživljavam je grijeh.

Opet mi se netko mota po glavi,iako znam da ću uskoro otići.Opet netko smeta,netko ko mi daje razlog za život,da nastavim dalje.Da u naumu svom ne uspijem.Ali ipak,za tu osobu sam samo neka smetnja koju je upoznala po putu.Ali možda se varam.Ne znam,niti ću ikad doznati.

Vidila sam seku danas.Sutra s njom idem kupiti dar Ineski za rođendan.
Tulum do ponoći,jeee..Bar nešto pametno..hh
Pričala san s Katom.Daje mi razloge za život.Ne shvaćam zašto se svi toliko trude meni objašnjavat da vrijedi još živjeti.Zašto se trudite?
Možda bezuspješno,a možda uspješno.

Zafrkavam svih,neke osmaše iz škole,mog Mateka hehe.
moju buši du...hehe.Ma svih.Uzimam Lucin mobitel,palim pismu,zafrkavam osmaša.Smijemo se.Dobila sam danas šaku u oko.iss.od bernarde.ali slučajno.Prije toga sam ja nju..hh..

You're getting closer
To pushing me off of life's little edge
'Cause I'm a loser
And sooner or later you know I'll be dead
You're getting closer
You're holding the rope and I'm taking the fall
'Cause I'm a loser, I'm a loser, yeah.


Hm.što vam swima falim..hehe.A tako čujem.
I vi meni faliteee...ofc.
Riješila se situacija iz zadnjeg posta.Naravno.
I bil bi vrijeme da vas napustim...
21:50 , Komentiraj { 32 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (8)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Same story every day...
Pisanje koje dopire iz mog života,
moje gledanje na svijet.
Shvaćanja mog postojanja,i saznanja da
je najbolje uvijek ostati isti.

Oni najdraži.

Iskrice u oku.
Potpuna suprotnost drugima.
Iskrena.Druželjubiva.Divlja.Ozbiljna u ozbiljnim situacijama.
Vjera,obitelj,prijatelji,knjiga,pjesma-
nešto bez čega ne mogu.

msn:anchy95_zd@hotmail.com
*Ana...
*13 god.
*Zadar

detaljnost je važna.

credits
duckdz. - x x x