html>
starim ja,a u ljubav vjere nemam... - I don't wanna play the broken-hearted girl... - Blog.hr
17.05.2008.

starim ja,a u ljubav vjere nemam...

bebe moje....evo mene opet...hehe...ali u novom sretnom izdanju...wiiiii...
sritna sam...a znate zašto?? zato što sam odlučila na sve misliti pozitivno i optimistično...dada...prije sam bila tužna i sve to zato što sam uvik mislila pesimistično,i da mi nikad ništa ne ide....ali ne ću više tako misliti,jer ako budem mislila optimistično sve ću moći napraviti...nije li tako???lolfinocerekrofl
cili ovaj tjedan je bia prreeeeedobarrr...ma što predobar u zadnjih misec dana najjjbolji....jep...naughtynutyes
jučer sam bila malo vani s ines ajme smijale smo se i izvaljivali baline....hehe..
pa moja lubav...deadzubobelj
jučer mi je i bia turnir dada...
nije bila cila moja ekipa ali smo sastavili za jučer novu ekipu:
ja,iva i ana ,tea,matea,još jedna tea moja plavushica i kata... ... super smo igrali...(bar ja tako mislim)..lol..party
i dobili smo sok...partypartyparty nisam posli toga pila ništa cili dan...thumbup
ma bilo nam je preeedobro....posli sam išla do mercatora s katom...isprobavali smo neke cvike preeedobre su..ja bi ih kupila...gledali smo kostime za lito...ajme savršeni su beljbelj yesyes dada
bole me prsti više od tipkanja...ajte pozdravljam
cili moj razred...tj. ines,katu,ana-mariju,mateu,lucu.anteu,maru,mataka (moju lubav...dada),peru,šeku,lovru..i s traninga i iz škole; ivu,anu,teu,marinu,dariju,silviju,maju,klaudiju,ivonu,mariju,kiki...
josipu,laru...ma da sad ne nabrajam više pozdravljam cili 6.g,6.f,6.d i 6.e...
i sve one koje sam prije pozdravila...

p.s. kad bude kraj godine možda budem izbrisala ili zatvorila blog...još nisam odlučila...
ppppppuuuuuuuuuussssssssssaaaaaaaaaaaaaakisskisskisskisskiss



14:43 , Komentiraj { 38 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (8)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Same story every day...
Pisanje koje dopire iz mog života,
moje gledanje na svijet.
Shvaćanja mog postojanja,i saznanja da
je najbolje uvijek ostati isti.

Oni najdraži.

Iskrice u oku.
Potpuna suprotnost drugima.
Iskrena.Druželjubiva.Divlja.Ozbiljna u ozbiljnim situacijama.
Vjera,obitelj,prijatelji,knjiga,pjesma-
nešto bez čega ne mogu.

msn:anchy95_zd@hotmail.com
*Ana...
*13 god.
*Zadar

detaljnost je važna.

credits
duckdz. - x x x