28.07.2021., srijeda

Ti vrajži Istrijani




Zadnja beseda

- Moja žena mora vajka imet zadnjo besedo
- Da je poli mene samo to, moja želi imet i zadnjo kuno...

Prez jedinega šoldina

Mesec don pokle ca so se prvi put videli , mladić gona mlode:
- Lepo voko moje, otkada son te prvi put vide, više ne moren ni jes, ni pit, ni fumat ni poć vonka s kumpanijo...
- Ma ca propio toliko radi me imaš?
- Ne, nego više niman ni vrajžega šoldina va takujine!

Tovar

Od Ivića mat je komoć i dva docekala da maestra pofoli Ivića pred celo klaso:
- Ca ti je maestra rekla?
- Rekla je: si ste vi tovari, ma Ivić je najveći!

" Labinjon"

Za vreme Labinske republiki Labinjani so oteli, koko i saka država, da jimajo svoji beci.
Pokle dugeh pensiri jedon ot njeh je ote da se domoći beci zovejo "Labinjon"
- Ne, to ne more- di drugi. Koko bi bilo da gremo na Vlašijo kupit tovara
i da nan oni, kat budemo pitali koliko košto jedon tovor rišponde:
Dvajsti Labinjani!

***

manje poznate riječi: šoldin- novčić; gona- govori; fumat- pušiti; takujin- novčanik;
komić- jedva; beci- novac; koliko košto- koliko košta; rišponde- odgovore




fotka : net planeta



- 17:20 -

Komentari (10) -

























































agava-box

406110211-10224219476739958-6952639320603056514-n