13.07.2021., utorak

Direkt na pulski FORUM


Ovako je bilo na promociji



fotka: moja


ovako svježe iz moje pećnice
usred ljeta ja šubarice nudim
to nema nigdje, samo kod mene malo lude



fotka: moja



U 20 sati na pulskom Forumu održat će se predstavljanje
tradicijske baštine u sklopu programa "Na ulicama i trgovima 2021."
U programu nastupaju članovi KUD-a Uljanik, svirači istarskih narodnih instrumenata
te pjesnici koji će govoriti svoje stihove na dijalektu kraja iz kojega dolaze.

Organizatori iz SAKUD-a Pula pozivaju: "Doživjet ćete
čaroliju pisane riječi i vidjeti bogatstvo narodnih nošnji
različitih krajeva uz zvukove roženica, miha, sopelice, svirala i tambura!"

Pokrovitelji programa su Grad Pula i Turistička zajednica Grada Pule.

idem ja ...u programu sam
čitat ću svoje stihove, melodije srca na dijalektu...



fotka: net planeta


dekoracija na stolu
kad sam imala promociju
naraFno,
created of @g@v@



fotka: moja školjka, fotić moj


- 17:49 -

Komentari (12) -

























































agava-box

406110211-10224219476739958-6952639320603056514-n