31.05.2020., nedjelja

Putuje stih ....


...Viteže usnulih
trešnjinih grana
vladaru krošanja
djevojačkih njedara
ne koračaj
mojim stazama

i sama sam
davno zalutala
hodeći njima
tražeći sebe

na zgarištima
zrele žene
u molitvi sjene
ostade mi
tračak plamena
trenutak rasplinulih
razloga, čežnje i nadanja
rascvjetalih pustih maštanja

na zvoniku vremena
danu podne odzvanja

kreni obroncima pjesme
gdje srela sam te
prvi put...



fotka: osobna

***

Hrvatski sabor kulture...
rezultati natječaja za 2020.

Na ovogodišnjem književnom natječaju sudjelovalo je ukupno 110 autora sa čak 430 književnih djela (358 poetskih radova, 53 prozna rada i 19 dramskih djela) na štokavskom, kajkavskom i čakavskom narječju. Prosudbeno povjerenstvo djelovalo je u sastavu: Miroslav Mićanović, književnik, dr. art., dr. sc. Mira Muhoberac, teatrologinja, kazališna kritičarka, akademska dramaturginja i redateljica te Dorta Jagić, pjesnikinja i spisateljica. Pročitavši sve pristigle radove, Povjerenstvo je odabralo sudionike 39. Susreta hrvatskih zavičajnih književnika koji će ove godine po prvi puta biti održan u ONLINE izdanju.

Moja pjesma izabrana je uvrštena u program 39.Susreta hrvastkih zavičajnih književnika...zahvalna Povjerenstvu i Hrvatskom saboru kulture.Ovo je treći put da su se moji stihovi plasirali u finale i ubrali nagradu.

Virtualno 39. izdanje Susreta hrvatskih zavičajnih književnika bit će održano putem ZOOM platforme u subotu, 27. lipnja 2020. s početkom u 17:00 h.

divider-topshadow2

- 16:50 -

Komentari (6) -

























































agava-box

406110211-10224219476739958-6952639320603056514-n