06.05.2020., srijeda

Kokica ljepotica



Kokica je moja ljepotica, umiljata vragolanka
nestašna smotanka
Kad je stigla u moj dom ni slutila nisam
kakav će napraviti lom



Čitavu je kuću digla naopačke
izgrizla cipele i rastjerala mačke
U parku se pritajila negdje kraj živice
uplašila i otjerala ptice


Kad sam u vrtu sijala ili sadila
ona je sjeme od biljke iz zemlje povadila
Kad se netko odmarao i zatvorio oči
zloćka mala iznenada u krilo mu skoči


Kada netko jede prišulja se bliže
hranu ukrade i tanjur poliže



Najteže je bilo ipak kad se negdje sakrila
svi je tužni traže, nitko se ne smije
Vratila se ,eto, s čarapom na glavi
ta moja Kokica nestaško je pravi

Na kraju je ipak u postelju trebalo poć
i spavati mirno cijelu, cijelu noć...




Pjesma mojoj ljubimici napisana 2014. godine
poslužila je kao motivacija učenicima mlađeg razreda
u opisivanju svojeg kućnog ljubimca



čavrljanje u povjerenju...trenuci za pamćenje

***
Kokica je ostala zauvijek sa mnom
otišla je putovima vječnosti
u svojoj trinaestoj godini
nakon kratke i teške bolesti...

divider-topshadow2

- 13:37 -

Komentari (7) -

























































agava-box

406110211-10224219476739958-6952639320603056514-n