02.05.2020., subota

Zelene doline djetinjstva


U zlatnim dolinama
na sunčanim stazama
bezbrižnog djetinjstva
ostali su ispisani
mnogi spomenari...
sjećate li se
kako je slađahno bilo...

otkrivali su slatke tajne....
tko se kome dopada,
tko je kome simpatija...
cvrkutala su nam srca
i vrtjele su se rime ...
uvijek iste...uvijek u krug...
neprocjenjivo...nezaboravno



"...U srce sam te zaključao....
ne možeš izaći...
ključ sam izgubio...
ne mogu ga naći...

ili
Kad se popneš na brdašce
stavi ruku na srdašce,
tad se sjeti mene
i moje uspomene...

ili
Rim je pao i Grčka je propala-
prolazno je sve samo naša ljubav ne..."



Našla jedan svoj spomenar
odlutala sam u djetinjstvo,
dozvala uspomene
i proljeća oslikana u njima...

a to moje srce
jednog dana ću
to moje srce
baciti visoko među zvijezde
neka slobodno
leti iznad
plavetnog svoda...




ilustracija: net planeta



... moja sunčica Ina
jednogodišnja vragolanka
igramo se igre skrivalice...
pričat ću joj o spomenaru
možda ću u njoj probuditi znatiželju
pa će i ona jednog dana
ispisivati najlješe stranice
svoga spomenara...


fotka: osobna




... moj balayage - ombre...toooooo
staričica više nije sijeda...



fotka: osobna


- 07:57 -

Komentari (5) -

























































agava-box

406110211-10224219476739958-6952639320603056514-n