...Free Mind...

22.10.2005., subota

...BuaAaAaA...

Kako je bio dobar koncert jucer!!!Jedino mi je malo žao to sta prva dva bemna uopce nisam cula jer sam se raspricala...Ali bitno da sam cula KBO!!!HeHe...Pa...ovako...svirali su dosta dugo...rulje je bilo brdo...Prva liga...I svirali su samocu,ali su trazili dobrovoljce da pjevaju pa smo par nas i zapjevali...Ma super,super...Definitivno jedan od meni naj koncerta do sad...A trbuh me boli...Neznam kad sam se zadnji put tako nacugala da mi je bilo lose...A kad sam spavala proslu noc nekih 4 sata,onda isla u skolu...pa ravno poslje skole u Trst i Kopar...Pojela samo jedan panin...I onda isla van čim sam došla doma...Popila litru i pol bambusa plus sve ono što su mi dobri ljudi nudili za pit...HeHe...I jedan čovjek mi je dao kapicu od Djeda Mraza...veselo...veselo...Jos da ta glupa kiša nije tako padala...UuUuUuUu...Već vidim kako će 04.11. na Motusima i Barrakudi bit veselo...Jedva čekam...Hmmm...A kako mi je prokleti redar digao tlak!Baš smo se posvađali...Zamisli facu...on mene nece pustit van s Unionom...Gad jedan...Pa uvjek vratim bocu unutra!I onda mi je nešto nasrao u stilu da će mi uzet ti pivo...Ma gad glupi...Isto kad je bio kraj koncerta...Tamo nas je brdo bilo odispred...i kad je koncert završio on će nas gurat ća od tamo...Ma ok da smo nešto napravili...Ali samo smo tamo stajali...Ma...neću se sekirat s tim...




"Iako virus ptičje gripe postoji u prirodi, masovnim uzgojem dobio je priliku da ubije stotine milijuna životinja, kao i da se mutacijom prenese na ljude te zaprijeti mogućom pandemijom"

Kako me brine ta ptičja gripa...Imam filing da će se proširit jako...Strašno...U zadnjih par godina se stvarno može vidit koliko bolesti je mutiralo...To je u biti posljedica globalnog zatopljenja koliko ja znam...U biti je moje mišljenje da se čovijeku sve vraća...Nadam se da se virus neće proširiti...da će sve biti u redu...da će neki ljudi shvatiti da sav taj uzgoj peradi ne da nije samo nepotreban nego ca je i štetat...da se neće zaraziti ni jedan čovijek...da se nece vise zaraziti ni jedna ptica...i da će sve biti u redu...

I to je to od mene za danas...Sad se idem malo bacit na krevet jer sam baš bbbb... :) PoZdRaV!
- 14:49 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...LINKOVI...

...Naj Bendovi...