html> Ponovo skupa - 10 years after - Blog.hr

  listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

10 godina nakon Dumbledoreove smrti, više ništa nije isto... Lord Voldemort i Harry Potter se vode kao mrtvi, svetlost je pobedila tamu... Ali, da li je tako? Smrtonoše se ponovo okupljaju, ovoga puta oko novog vođe... Oko Naslednika...
Ovo su ispovesti Onih koji su preživeli.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




Evo ga, 10 years after je otvoren! Moram ipak reći da ne nameravam ubacivati bilo koga. Moj prvi izbor su Dante i Amanda.. A trebamo i Naslednika... U ovoj priči će biti dosta nagađanja pošto ne znamo šta će biti u 7 knjizi. Naime, bilo bi dobro da pišemo i kao mi sami, 10 godina stariji, ali i u ime drugih, novih likova... Mada, ako budemo zatrpani Harryevim i Voldyevim rođacima... :) Pošto nam treba taj Naslednik koji NIJE željan te titule, volela bih da to budu Marco ili Maggie, ali Marco bi pisao ozbiljnije, a Maggie je, verujem, i te kako željna te titule... Kako ko izrazi želju... Am, Dee, na vas se red! Anira:)



Anira Davis

PS dizajn u pripremi!!!

Oni Koji Su Prezivjeli

Anira Eleniel
Anira Davis
26godina, nekada Gryffindor. Osoba koja tacno zna sta zeli, ali zato i previse drska, Anira je prosla dug put do onoga sto je sada postala. Ucinice gotovo sve da postigne sta je naumila, posebno ako su u pitanju prijatelji. Misterioznost i utisak da je tu sasvim slucajno upala - ali samo zato sto je to tako htela - su reci koje je savrseno opisuju.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dante Slytherin
26 godina, prije bila Gryffindor ali sam prebačena u Slytherin nakon što je saznala da joj je Salazar Slytherin otac. Neko vrijeme radila kao auror ali nakon što je Oliver ranjen u napadu smrtonoša jednostavno odustala od toga posla. Također predavala Napitke u Hogwartsu no zbog privatnih problema odlučila otići. Što ju opisuje kao osobu sada? Tvrdoglava i misteriozna a ponajviše ponosna na ono što je – činjenica je Slytherin stoji joj bolje nego ikome.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Maggie Riddle
Ima 24 godine, bivša Slytherinka, vesela, duhovita, no istovremeno tako misteriozna i tajanstvena. Parsel-ust je od rođenja. Bauk joj je u obliku jednoroga, a patronus u obliku zmije. Kći je lorda Voldemorta i Andreine Slytherin, jedne od posljednjih Slytherina. Ona je zapravo trebala biti Nasljednica, no Netko je zauzeo prevarom zauzeo njezino mjesto. Mjesto koje će ona pokušati uzeti natrag. Veoma je lukava, proračunata, i ne bira sredstva kako bi ostvarila svoj cilj. Maggie je postala poznata glumica i pjevačica, osvojila je Oscara za najbolju ulogu u filmu, no u njenom životu ipak nešto nedostaje...

Image Hosted by ImageShack.usMarco Riddle.(prica na ovom blogu nevezana je s pricom na marcoriddle.blog.hr) Ima 26 godina nekada Slytheren.Voli se šaliti i stalno upada u probleme. Trvsoglav je i voli se svađati.Smrtonoše (i voldemort-dok je bio živ) ga žele za Nasljednika, ali on sam nije siguran da li to želi.Sin je Voldemorta i Rebece. Do nedavno često je mjenjao radno mjesto.

Image Hosted by ImageShack.us
Isabell Black
Ima 25 godina i nećakinja je Siriusa Blacka. Za razliku od cijele njene obitelji, u Hogwartsu je bila ponosna Griffindorka. Sada radi u Ministarstvu magije kao auror. Registrirani animagus je i transformira se u jednoroga. Obožava sve magične i nemagične životinje. Poprilično je teška i zatvorena osoba. Za vrijeme Voldemortove vladavine, on i njegovi sljedbenici uništili su joj život ubivši sve koje je ona ikada voljela...

Image Hosted by ImageShack.us
Amanda Harrison
Bivša Gryffindorka. Ima 24 godine. Animagus je, pretvara se u pauka. Bauk joj je u obliku dementora, a patronus u obliku pauka iako mrzi pauke. Trenutno radi kao auror, a živi u Londonu, iako se u posljednje vrijeme često selila i mijenjala zapošljenja. Najbolja prijateljica joj je Maggie. Kći je Lujize Brown, jedne od najvećih crnih vještica svih vremena. No prije dvije godine, ubila je Lujizu i tako se riješila jednog od najvećih zla svih vremena. No istinsko zlo kao što je Lujiza nikad ne nestaje, znači li to da je Lujiza još živa i je li upravo to ono što je Amandi trebalo da ju pokrene i izbaci iz njezinog svijeta monotonije i jednoličnosti?











petak, 13.10.2006.

Ponovo skupa

Moglo bi se reći da imam sve. Kad sam završila Hogwarts, godinu dana sam radila kao voditeljica u jednoj emisiji. Zapravo, radila sam tamo sve dok ponovo nisam srela moju prijateljicu iz Hogwartsa, Lendoru Henesy. Natjerala me je da se oprobam u manekenskim vodama. Na pisti sam provela nekoliko mjeseci, sve dok nisam upoznala Elizu Dolittle, koja mi se predstavila kao lovac na talente. Ona me je uputila u svijet show-businessa.
Započela sam kao glumica; snimila sam dva filma. Za svoj treći film, Chapter 27, osvojila sam Oscara. Bila sam presretna zbog toga, jer sam oduvijek maštala o tome... Ali ne samo o tome....
U jednom od svojih filmova, imala sam priliku da pjevam jednu pjesmu.To je ispalo prilično dobro, pa sam ostavila glumu na neko vrijeme, i odlučila da se posvetim pjevačkoj karijeri. Lagala bih kad bih rekla da to nije bio dobar posao.
Savršen život? Ne!
Kog vraga će mi nagrade?! Kog vraga će mi jebene dizajnerske haljine?! Kog vraga će mi sve ovo što sam ostavarila u proteklih sedam godina? Kog vraga će mi sav novac koji imam? Kog vraga će mi vila u L.A.? Kog će mi vraga sve to, kad nemam ono što mi najviše treba? Ono što mi je Netko, osoba pod kukuljicom, ukrao? Ili možda, ukrala? Tko zna...
Da se borim za svoje mjesto kao nasljednica lorda Voldemorta? Da li je to ono što trebam učiniti? Možda...
''Maggie, koncert će biti fenomenalan. Sve ulaznice su rasprodate'', rekla mi je Lendora te večeri, dok sam se spremala za koncert.
''To je dobar znak'', rekoh, zakopčavajući traperice.
Tada je Eliza ušla na vrata. ''Zašto si u trapericama, Margaret Ann?''
''Maggie'', rekoh.
''Svejedno. Znaš li što smo se dogovorile?'', upita strogo.
''Ti si se dogovorila sama sa sobom'', rekoh.
''Ne možeš ići na koncert u trapericama!''
''Mogu.''
''O, ne, ne možeš!''
''Da se kladimo?'', upitah.
Eliza samo odmahnu glavom i izađe zalupivši vratima.
''Ne lupaj vratima, stoko!'', zavrišta Lendora.
Nakon što sam popravila zurku i šminku, krenula sam u kaznenu ekspediciju tražeći po torbi nešto slatko. Primijetila sam nešto kako se sjaji na dnu moje torbe. Uzela sam ga u ruke.
Bio je to jedan medaljon... medaljon koji mi je poklonila moja best frendica, Amanda Harrison. Sjećam se kad mi ga je dala...
Stajale smo na peronu 9 i tri četvrti, spremne da se raziđemo i da svaka krene svojim putem.
Amanda je izvadila medaljon i pružila mi ga. ''Nosi ga sa sobom, Maggie. Pa čak i ako ne budemo zajedno, dio mene će uvijek biti uz tebe.''
Kako je moguće da nam se ovo desilo? Ljudi se katkad jednostavno raziđu, reći ćete vi. No zašto? Zašto smo se Amanda i ja morale razdvojiti? Uvijek smo bile super frendice.
Sjetila sam se i Anire. Ona je bila fenomenalna cura. I Dante, također... uvijek nasmijana, dostojanstvena... i ponosna sa svoje prezime Slytherin. Onda i Marco. Moj poluburaz. Dio smrtonoša ga želi za nasljednika. A drugi dio želi mene za nasljednicu.
Suze su mi navrle na oči. No bilo mi je bolje da se spremim, jer je koncert skoro počeo.
Pola sata kasnije, stajala sam na pozornici, uzela mikrofon u ruke i zapjevala...

Don't think that you can tell me what to think
I'm the one who knows what's good for me
And I'm stating my independence
Gonna take the road I'm gonna take
And I'm gonna make my own mistakes
It's my life
I decide

Bacila sam pogled na publiku. A onda sam ugledala poznata lica... sve moje prijatelje... Amandu, Marca, Aniru, Dante...
Poželjela sam vrištati od sreće...
No morala sam se koncentrirati na pjesmu

I decide how I live
I decide who I love
Choice is mine
And no one gets to make my mind up
I decide
I decide where I go
What I need
Who I know
I'm the one who's runnin' my life
I decide
I decide
Mahnula sam u njihovom pravcu. Oni su mi uzvratili skandiranjem: ”MAGGIE! MAGGIE!”

Don't think you're ever gonna hold me down
Couldn't do it then can't do it now
I'm kickin' down all the fences
I'm gonna do it all and do too much
And if I mess the whole thing up
It's my ride
I decide

Kad sam (konačno) završila sve pjesme (vjerujte mi, nije to lako), vratila sam se u svoju kabinu za presvlačenje. Pitala sam se, što njih četvoro rade ovdje...
''Leni!'', zazvala sam. ''Si ovdje?''
No tada, umjesto njih dvije, odnekud su izletjeli Amanda, Dante, Anira i Marco. Sve četvoro su se bacili na mene i počeli da me grle.



| komentari (10) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.