new_girl_on_the_blog

23.12.2004., četvrtak

ZA DOBRO JUTRO

Upravo me zvao. Da mi reče da ON ide negdje...da ga neće bit neko vrijeme...da kažem malom svaki dan da ga voli.....da i mene voli-najviše na svijetu.............................................................................................................???????

Ko zna! Možda je konačno odlučio... Malo me to sad izbacilo iz takta. Ne mrzim ja njega; više ga čak ni ne žalim. Ali jebo te nisam kamen. I kad kažem da je u meni sve za njega umrlo, ne mislim baš skroz tako. U stvari ne osjećam...Osjećam nešto. Ipak imamo zajedničko dijete.


A u kurac! Sretan mi Božić!!!!
- 08:15 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

osobni dnevnik

Linkovi

zašto adiomare?

Zato što volim tu pjesmu-ima veze s mojim gradom i zato što je to prva pjesma koju je netko jednom za mene prepiso. I zato je evo tu:

ADIO MARE

ja bijah tamo
gdje šumi plavo more
tamo gdje zlato viđah svoje
bio sam sretan
a nisam ni znao

adio mare
adio moja mare

nikad više neću proć
preko straduna
niti te pratit do tvog portuna
ni gledat oči kako se žare

adio mare
adio moja mare

V.Paljetak/AZRA