Kaka:Milan me je morao prodati

srijeda , 30.09.2009.

Image Hosted by ImageShack.us

Brazilski nogometaš Kaka, koji je ovog ljeta preselio iz Milana u madridski Real, objasnio je da nije on taj koji je odlučio napustiti Apeninski poluotok...

- Moja je prodaja bila potrebna klubu. Uvijek sam ostavljao klubu odluku hoće li me prodati ili ne - rekao je Kaka za Sky Sport Italia.

- Kad sam se vratio u Milanello, navijači su me podržali, izvikivali su moje ime. Shvatili su razloge zbog kojih odlazim. Na kraju, istina uvijek izađe na vidjelo.

Kaka će se vrlo brzo vidjeti s dojučerašnjim suigračima budući da Milan 21. listopada gostuje na Santiago Bernabeuu u sklopu 3. kola Lige prvaka.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.